הכשרת מנהלים ועתודות ניהול

קורסי ניהול במציאות משתנה

תכניות ההדרכה שלנו בתחומי הניהול מגוונות ומותאמות לסוג הניהול לו נדרש המנהל (קימעונאות/ חברות הייטק/ תרופות וכו') 

לקבוצת גישות למצוינות ניסיון של 30 שנה בהכשרת מנהלים ועתודות ניהול ע"י פיתוח מנהלים, הדרכה, יעוץ וליווי מנהלים, ההתמחות העיקרית הינה קורסי ניהול בחברות וארגונים במשק, זו הסיבה שחלק אינטגרלי מבניית תכני הפעילות נשען על קיום אבחון מקדים באמצעותו אנו למדים על כל אלו ובהתאמה "תופרים את החליפה" המושלמת עבורכם. היקף האבחון בהתאם לאופי המנהלים. 

המכנה המשותף בין כל קורסי הניהול שאנו מציעים הוא אופן הביצוע – מתכונת סדנאתית חוויתית.
כל אחד מהתכנים הבאים יכול להוות יום הדרכה מלא או לחילופין להשתלב במסגרת פעילות הדרכתית כוללת. 

המטרה: הכשרת מנהלים ועתודות ניהול, פיתוח מנהלים

דרך פיתוח מיומנויות ניהול בקרב מנהלים בדרגים שונים בארגון, במטרה לשפר את מיומנויותיהם הניהוליות ואת עבודתם מול הכפיפים, להתמודד עם האתגרים, מולם ניצבים בעידן המודרני. תוך שילוב סדנאות, אימון וליווי אישי לפיתוח מנהלים.

למי מיועד?

עתודות ניהול, מנהלים בדרגים שונים, מנהלים בכירים, מנהלי פרוייקטים, מנהלי סניפים, מנהלי מחלקות, אחראי משמרת, מנהלי קופה, מנהלי צוותים, ועוד,  בכל קשת תחומי העיסוק. 

קורסים למנהלים במסגרת הכשרת מנהלים

בהתאם לצרכיי הארגון יבנה אופי הקורס ואורכו.

*ניתן לחלק את הקורס לשני חלקים: קורס ניהול שלב א' ובו יבחרו הנושאים הרלוונטים לקבוצה ולאחר תקופה (מומלץ חצי שנה עד שנה) קורס ניהול שלב ב' -להמשך הנושאים הרלוונטים בניהול

מיקום הקורס למנהלים

הכשרת המנהלים יכולה להתבצע במסגרת יעוץ וליווי אישי למנהלים במקום העבודה של המנהל או כקורס למנהלים, אשר יכול להתבצע אצלנו במרכז ההדרכה ברחובות, מאובזר באמצעים טכנולוגיים מתקדמים העומדים לרשות לקוחותינו וללא עלות נוספת. כמו כן נגיע לביצוע הדרכה בכל מקום שיתאים ללקוח. 

בין תכני הלימוד בקורסי פיתוח מנהלים:

ניהול יעיל של קונפליקטים – סגנונות התמודדות עם קונפליקט, מודל התפתחות קונפליקט, התמודדות עם הקונפליקט בסביבת עבודה רב תרבותית, ועוד. 

חשיבה יצירתית בניהול- כיצד מפתחים יצירתיות, באלו מצבים היא נחוצה, מה החסמים המקשים אלינו להיות יצירתיים, קיבעונות מחשבתיים, הכללים לסיעור מוחות יעיל, ועוד. 

ניהול בעידן הסייבר-  כלים לשימוש ברשתות חברתיות, שימוש ב'חכמת ההמונים', הבנת עבודתו של מנהל השיווק הדיגיטלי והעבודה מולו, כללים בניהול ידע על גבי רשת האינטרנט, ועוד. 

פיתוח מנהיגות אישית וערכית- היכרות עם סגנונות המנהיגות השונים, ניהול מול מנהיגות – דימיון והבדלים, כלים ליצירת מנהיגות מעצבת, גיבוש חזון ועוד. 

ניהול בעל אופי יזמי-  הקונפליקט המובנה בין "היזם" ל"מנהל", הטמעת חדשנות באירגון, פיתוח היכולת לזהות הזדמנויות עסקיות חדשות, לקיחת סיכונים "מחושבים" ועוד. 

מקורות עוצמה וסמכות- עוצמה ככח חיובי המעניק חופש פעולה, קביעת סטטוס וכוח השפעה בארגון, עוצמת התדמית, עוצמת הנגזרת מהודאה בטעויות ועוד. 

הנעת עובדים ופיתוח עבודת צוות- כיצד לייצר עבודת צוות סינרגטית, השלבים בהתפתחות עבודת צוות, מצבי קונפליקט בצוות, חסרונות ויתרונות עבודת הצוות לעומת הפרט, ועוד. 

תהליכי קבלת החלטות- התמודדות עם מצבי אי ודאות, התגברות על מכשולים פסיכולוגיים בקבלת החלטה, היכרות עם מודלים קבלת החלטות, מיומנויות שכנוע בקבלת החלטות, דרכי איסוף מידע ובחינת אלטרנטיבות, ועוד. 

התמודדות עם שינוי- שינוי בתקופת האטה, מצב של שינויים תמידיים תוך כדי תחרות ותנועה, החיפוש אחר פתרונות מול החיפוש אחר אשמים, שינוי טקטיקות וחלוקת תפקידים מחודשת בשעת לחץ, ועוד. 

ארגון וניהול זמן- כללים בניהול זמן, בזבזני זמן פנימיים וחיצוניים , חוק פרקינסון, האצלת סמכויות כמתכונן להתמודדות עם מצבי לחץ ושחיקה, הימנעות מדחיינות, קביעת סדרי עדיפויות ועוד. 

תקשורת בינאישית אפקטיבית- צימצום הפער בין הדימוי העצמי המציאותי לדימוי העצמי הריאלי, התמודדות יעילה עם רגשות, קיום תקשורת "פתוחה" הכוללת שיתוף מתמיד, מיומנות הדיבור ה"יעיל"- התאמת השיח לזולת ועוד. 

כיצד להצליח במשא ומתן- כללים בסיסיים בקיום משא ומתן אפקטיבי, טקטיקות ליצירת תחושת תגמולים מהמו"מ, שימוש בגישה אסרטיבית במו"מ בינאישי, ועוד. 

קידום אתרים קידום אתרים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support