קבוצת גישות למצוינות


הקבוצה הוקמה בשנת 1987 ע"י דר' צבי ברק מומחה לניהול למדעי ההתנהגות.

הרציונל העומד מאחורי הקמת החברה, שבעידן התחרות הקיימת בשוק, בו חברות שואפות לפעילות באיכות גבוהה, במחירים תחרותיים ובמערכות שיווק ומכירה מתוחכמות. הנחת העבודה שתמיד תמצא החברה שתפעל באיכות גבוהה יותר, במחירים נמוכים יותר ובמערכת שיווק ומכירות מתוחכמת יותר. וטענתנו שההצלחה תבוא בזכות מיומנויות הגורם האנושי.


מטה החברה ממוקם באזור התעשיה קרית רכטמן ברחובות. כתובת החברה: הכישור 2 רחובות, מיקוד 7631425

טלפון: 08-9395401  |  מייל: info@gishot.co.il

האנשים עושים את ההבדל


השם הרשום של הקבוצה "מרכז גישות בע"מ" וכולל 4 מרכזי פעילות:

1

גישות הדרכה והיועץ



הפועל ממטה החברה ברחובות עם אנשי מקצוע בכל הארץ

ונותן שירותי הדרכה לחברות ולארגונים.

גישות הדרכה והיועץ

2

מכללת גישות



הפועלת בפריסה ארצית מתמקדת בהכשרה של אנשי מקצוע בתחום מדעי ההתנהגות –

קורסי הנחיית קבוצות, ייעוץ ארגוני, אימון וייעוץ אישי, כישורי ניהול

פונה לקהל הרחב ומפעילה שלוחות בכל ארץ.

מכללת גישות

3

מרכז מרצים



גישות מפעילה צוות מרצים ומקיימת מגוון הרצאות בנושאי ניהול,

מדעי ההתנהגות, מדעי החברה ובטיחות.

הרצאות ומרצים

4

מרכז כנסים



במטה החברה ברחובות פועל מרכז כנסים ואירוח

המפעיל כ- 12 אולמות וכיתות לפעילות גישות ולצרכי חברות וארגונים במשק.

מרכז כנסים

מה בין צוות טוב - לצוות מצוין

במסגרת מאמר דעה זה אתייחס לאמור מנקודת מבט אחת והיא, ההרכב האנושי של הצוות. מנהלים בונים ומגבשים צוותים טובים באמצעות גיוס עובדים מתאימים, כאשר הנורמטיביים מבין המנהלים מגייסים עפ"י רוב אנשים...

המשך קריאה

כל מה שצריך לדעת על פיתוח הדרכה

הכשרה והדרכת עובדים ומנהלים בחברות וארגונים היא ללא ספק דרך נהדרת להשתמש בכישורים הרבים שהם צברו לאורך שנות העבודה הרבות בחברה או בארגון. על מנת לפתח את כישורי ההדרכה של...

המשך קריאה

תקשורת בינאישית

כאשר דנים בשימוש בכלים מתחום התקשורת הבינאישית, במערכות יחסים בין אנשים (בני זוג, חברים, עמיתים וכו'..) ובין בעלי פוזיציות (מנהל- עובד, יועץ- נועץ, מנחה – משתתף, מורה- תלמיד, הורה- ילד...

המשך קריאה

רוצים להיות המנהלים הבאים?

רוצים לקחת עובדים שלכם, להשקיע בהם ולהפוך אותם למנהלים? אם כך, אתם בוודאי תוהים איך אפשר לעשות זאת. מה באמת יכול להפוך עובד למנהל טוב? והאם זה רק עניין מולד?...

המשך קריאה