חברת ייעוץ ארגוני

הפעלת צוותי יועצים ארגוניים לחברות ולארגונים


גישות רכשה ניסיון רב בהפעלת צוותים של יועצים ארגוניים – לפיתוח וייעוץ ארגוני, תוך התייחסות למבנים ארגוניים, תהליכי פנים וחוץ בארגון, ופיתוח הגורם האנושי.

גישות כחברת ייעוץ והדרכה מעמידה לרשות לקוחותיה שירותי פיתוח וייעוץ ארגוני, עם אפשרות לתהליך פעילות מלא או לחילופין לפעילות אחת משלושת רבידי התהליך:

אבחון ארגוני ממוקד קצר מועד –  שבו התפוקה הינה דו"ח המשקף את מצב הארגון כולל חוזקות, חולשות, חסמים והזדמנויות לצמיחה, ותכנית פעילות מומלצת.

האבחון מבוצע בשיתוף פעולה מלא עם הנהלת הארגון, מבוסס על רעיונות עם מנהלים ובעליי תפקידים, תצפיות בשטח, חומר מקצועי, וניסיון מצטבר בתחום.

משך זמן משוער:  היות ותהליך האבחון המבוצע ע"י צוות גישות הינו ממוקד בצרכים של הארגון לשיפור תפקוד או/ו  שיפור ביצועים בשורת הרווח,  פיתחנו מיומנות לבצע את תהליך האבחון בממוקד במסגרת זמן קצובה: שבועיים- שלושה בלבד.

ההתערבות – לאחר שלב האבחון, הצגתו בפני דרגיי הניהול של החברה, וקבלת אישור לגבי התאמתו, ניתן לעבור לשלב ההתערבות.

שלב ההתערבות מבוצע בליווי היועץ הארגוני ובניצול כוחות ההדרכה המקצועיים של קבוצת גישות המתורגלים לעבודה משותפת עם צוות הייעוץ למימוש תהליך ההתערבות הארגונית.

תהליך ההתערבות מלווה במדידה של התפוקות הנדרשות בכדי שניתן יהיה לכמת את הערך של השינוי.

משך זמן משוער ככלל התאמת תפקוד הגורם האנושי המצוי לתפקוד הרצוי אורך בין שלושה לשישה חודשי עבודה במעורבות מנהלים, בעליי תפקידים, ועובדים.

שימור וההערכה –  בכדי לשמר את השינוי  ולאפשר הטמעתו לאורך זמן ב-DNA של החברה, מומלץ לגבש תוכנית שנתית לפיתוח מנהלים ולהדרכת עובדים אשר תמצב את התנהגותם ומיומנויותיהם לצרכים החדשים.

התכנית נבנית בשיתוף פעולה מלא עם צוות הניהול של הארגון ובתיאום מלא עם מנהל הארגון, מנהל מש"א, מנהל הדרכה.

כמו כן, מומלץ במקביל ללוות את התהליך בהערכה שיטתית בכדי לעדכן פעילויות במידת הצורך ולאפשר כימות הצלחת השינוי על פני זמן.

קורס הנחיית קבוצות

למי שאוהב לעבוד עם אנשים, להוביל ולהשפיע. בואו ללמוד מהמומחים והמנוסים בתחום, כולל אפשרות לתעסוקה. קורס הנחיית קבוצות - קורס חווייתי ויישומי, מועבר בשיטה ייחודית המבוססת על מודל המצוינות שפיתח ד"ר...

המשך קריאה

תשקיעו בעובדים שלכם והם ישקיעו בחזרה

אם ננסה להבין מה הופך עובדים מטובים לטובים יותר, אנחנו נראה שיש כמה דברים שיכולים להשפיע על כך. למשל: האם אתם באמת משקיעים בעובדים שלכם או לא? האם אתם טורחים...

המשך קריאה

רוצים להיות המנהלים הבאים?

רוצים לקחת עובדים שלכם, להשקיע בהם ולהפוך אותם למנהלים? אם כך, אתם בוודאי תוהים איך אפשר לעשות זאת. מה באמת יכול להפוך עובד למנהל טוב? והאם זה רק עניין מולד?...

המשך קריאה

איך לגרום לשליטה מלאה בעבודה?

אם אתם מנהלים עסק שיש בו מחלקות שונות, אתם בוודאי מבינים את החשיבות של השקעה בכל אחת מהמחלקות הללו והעובדים בה. למשל, זו יכולה להיות מחלקת המכירות או מחלקת השירות....

המשך קריאה

חברת ייעוץ ארגוני מובילה בתחומה

ארגונים רבים מתמודדים עם פוטנציאל עסקי שאינו ממוצה או יעילות ותפוקה נמוכה של עובדים, בין אם כי הם אינם מבצעים את העבודה כראוי או כי ישנם נהלים אשר מאיטים את הקצב או מדרדרים את האיכות שלה. מנהלים שאינם ממלאים את תפקידם בצורה טובה גם כן יכולים להשפיע על יעילות העסק. חברת ייעוץ ארגוני היא משרד מקצועי המתמחה במתן ייעוץ, הכוונה ופתרונות לארגונים הנועדו לשיפור הביצועים, היעילות והאפקטיביות. חברות אלו עובדות בשיתוף פעולה הדוק עם עסקים, כדי להתמודד עם אתגרים ארגוניים שונים ולעזור להם להשיג את מטרותיהם.

למה לבחור בשירותיה של חברת ייעוץ ארגוני

חברת ייעוץ ארגוני מסודרת, מקצועית ומובילה מעבירה תכנים חשובים ועקרונות משמעותיים כדי לעזור לחברה להיות יציבה, עמידה ומניבה. התכנים נועדו ליצור חברה מסודרת בעלת הליכים ארגוניים יעילים, עליהם להיות פתוחים לשינויים וללמוד לקבל החלטות, לשים לב להתנהלות ולליקויים ולחשוב על פתרונות יצירתיים עבורם. חברה לייעוץ ארגוני מסייעת בחשיבה על דרכים יצירתיות לפתור את הליקויים בארגון, למשל, עידוד והערכה טובה יותר של העובדים כיוון שעובדים מאושרים מניבים תפוקה גדולה יותר, או ארגון וניהול זמן בצורה מיטבית. המטרה העיקרית של חברת ייעוץ ארגוני היא לעזור לארגונים לזהות ולהתגבר על מכשולים, ליישם שיטות עבודה מוצלחות יותר ולייעל את הפעילות שלהם כדי להשיג צמיחה של העסק.

 

בחרו בחברה הטובה ביותר

חברת ייעוץ ארגוני מנתחת את מבנה הארגון, תרבותו, המערכות והתהליכים המתקיימים בו, ומספקת המלצות ופתרונות המותאמים לצרכים ולמטרות הספציפיות של הארגון. אם אתם מחפשים חברה שתעזור לארגון שלכם להתייעל ולהגיע לרווחים גדולים יותר, לעובדים מרוצים יותר ולתהליכים פשוטים וחלקים יותר, חברת גישות הדרכה וייעוץ מעמידה לרשותכם 120 אנשי מקצוע מתחומים מגוונים כמו ייעוץ ארגוני ובנוסף, מנחים, מנטורים, קואצ'רים, מאמנים אישיים ועוד. במרכז גישות תמצאו גם סדנאות וקורסים לעובדים ומנהלים כמו קורסי מנטורינג, הדרכות מכירות, הדרכות בטיחות ועוד.