מרצים מעניינים

קבוצת גישות למצוינות בע"מ הינה קבוצה הפועלת מעל ל3 עשורים בתחום האימון, ההדרכה וההכשרה של עובדים, פריטים וארגונים שונים בכל סדר גודל. החברה מספקת שירותיה בכל רחבי הארץ עם מגוון רחב של מרצים מעניינים, מלומדים ומנוסים באימון מיומנויות בתחום ההתנהגותי. החברה חרטה על דגלה את ערכי המצוינות והמקצוענות ומספקת הדרכות בפריסה ארצית רחבה.

החשיבות של מרצים מעניינים בהרצאה:

כל סדנה או הרצאה אמורה להעביר מסר אחד או יותר, ללמד אותנו משהו חדש, לעזור לנו להתפתח אישית או מקצועית. על המרצה/מעביר הסדנה מוטלת האחראיות לגרום לזה לגרום ואם אין לו את הכישורים המתאימים לעשות זאת ההדרכה/הסדנה או ההרצאה לא תהיה אפקטיבית. לדוגמה: חברה גדולה במרכז הארץ הזמינה אדם שהוא באמת מומחה לניהול זמן שיעביר סדנה יומית של כמה שעות לעובדי החברה על התנהלות נכונה עם זמן, חיסכון והתייעלות עם זמן, ניצול זמן אבוד וכו'. הבעיה הייתה שההרצאה עברה בצורה משעממת, והמרצה שהוא אולי מומחה בניהול זמן אבל חסר ניסיון בהעברת פרזנטציה מול קהל לא העביר את המידע הנדרש בצורה נכונה. מה שקרה הוא שחצי מהעובדים נרדמו במהלך ההרצאה, הרבה מהם לא זכרו את רוב מה שנלמד בה ו98% מהם כלל לא השתמשו אפילו בטיפ אחד מתוך הכלים שנלמדו בסדנה. מסקנה? המרצה היה צריך לעבור סדנה בעצמו על דיבור מול קהל, העברה נכונה של פרזנטציה וקבלת כלים מקצועיים להעברה נכונה של ההרצאה שלו.

סדנאות לעובדים ומנהלים עם גישות למצוינות:

קבוצת גישות למצוינות מספקת הדרכות והכשרות מקצועיות בתחומים שונים ומסייעת לחברות וארגון וכן לפריטים בתוך אלה לשפר ולייעל את ההתנהלות, ההתנהגות, השירות והעבודה שלהם. בין סדנאות החברה ניתן למצוא סדנאות מכירות, סדנאות ניהול זמן, סדנאות תקשורת בינאישית, סדנאות משא ומתן, סדנאות שירות לקוחות, סדנאות הקשורות לשינוי מבנה ארגון, סדנאות התפתחות אישית, סדנאות עמידה בלחצים ושחיקה ועוד מגוון רחב של סדנאות והרצאות עם מרצים מעניינים, מקצועיים ומנוסים. אז אם אתם רוצים לשפר את המיומנויות לעובדים שלכם, לספק להם הרצאה מעניינת ומעשירה ולשדרג את הביצועים בעסק צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

המקום המושלם לכל סדנה או קורס מקצועי

מי שמעוניין להעביר סדנה או הרצאה לבטח יצטרך למצוא לשם כך את המקום הטוב והמתאים ביותר. לא כל מקום יכול להתאים ויש לא מעט מאפיינים שצריך להתחשב בהם – כמה...

המשך קריאה

להצמיח את הדור הבא של המנהיגים בארגון שלך

יש אנשים שנולדו עם כישורי ניהול יוצאים מגדר הרגיל והקידום שלהם במקום העבודה יהיה מהיר בזכות כישורים אלה. לעומתם יש אנשים שנחשבים לטובים מאד בתחום המקצועי שלהם אך כישורי הניהול...

המשך קריאה

להפוך כל מפגש עם לקוח לחוויה בלתי נשכחת

מי שעומד להתחיל לעבוד בתור נציג שירות לקוחות צריך לדעת לא מעט לא רק על התפקיד עצמו אלא גם על הנושא של שירות ללקוח וחוויית שירות. כיום יש מודעות גבוהה...

המשך קריאה

הכשרה מרחוק עם קורסים מותאמים אישית בזום

השימוש הנרחב באפליקציית הזום החל בתקופה של ריחוק חברתי, בה אי אפשר היה להתקהל או להתכנס. היה צורך בהעברת מגוון רחב של קורסים או תכנים לימודיים וצריך היה למצוא את...

המשך קריאה