נקודת המוצא במכירות – האחריות עלי, המוכר!
הקונה מושפע, בתהליך קבלת החלטתו בבחירת המוצר, בדומה לחוק “פארטו” – 20% מהמוצר, ו- 80% מהמוכר.
שדר איכות ומקצועיות
אסתטיקה של מקום העבודה, הופעתך האישית, ארגון המוצרים וכו’ משפיע על הלקוח בתפיסת האיכות והמקצועיות, ומקצר את הדרך למכירה…
שליטה בהכרות המוצרים – זה כח
שליטה טובה שלך והכרות עם המוצרים, תכונות המוצר, תפעול ומחירים, משדרת ללקוח ביטחון, ומסייעת לו בתהליך קבלת החלטתו, לרכוש את המוצר.
התייחס למוצרים בכבוד הראוי
הכבוד שאתה נותן למוצרים שאתה מוכר, זה הכבוד שהלקוח יתן לך ולמוצריך.
ההתלהבות שלך ממוצריך
היא קנה המידה של הלקוח לאיכות קנייתו.
הלקוח לומד על כדאיות רכישת המוצרים מהתלהבותך מהם, הרי אתה המקצוען בתחום…
שירות זו אמנות
לתת ללקוח – בדרגה אחת מעל – את מה שמתחייב בחוזה.
מכירת המוצר, אספקתו וקבלת תשלום – זה חוזה, השירות הוא מה שמעביר.
הקשבה – יוצרת מחויבות
יותר מאשר “הדיבור” שלך, משפיעה ההקשבה ללקוח, על יצירת מחוייבותו, אליך.
צור ללקוח חווית קניה – התייחס אליו כאורח רצוי
הלקוח יכול למצוא את מוצריך גם בעסקים אחרים, הוא יקנה אצלך כשהמפגש יהיה לו, לחוויה חיובית (חיוך, שימוש בהומור, חיזוק על הקניה וכו’).
שמור על קשר עם הלקוח – גם לאחר הקניה
הקשר שאחרי הקניה וההתעניינות שלך, הופכים אותו ללקוח חוזר…
הובל הלקוח לנקודת הסכמה משותפת
ברגע שהסכמתם על מה הוא רוצה, יהיה לך הרבה יותר קל להוביל אותו למה הוא צריך…
"דברים שרואים משם לא רואים מכאן..." אחד האתגרים הגדולים שלנו בתקשורת בינאישית בכלל וכאנשי מדעי ההתנהגות בפרט, היא לראות את הדברים מהזוית של האחר. האמור בא לידי ביטוי במערכת היחסים הבינאישיות, המשפחתיות,...