הרצאות למנהלים


אף על פי שהם סיימו די מזמן את הלימודים באוניברסיטה או במכללה, גם המנהלים זקוקים מדי פעם להעברת הרצאות למנהלים או להשתתפות בהרצאות אלה. ההרצאה היא דרך מהירה ויעילה לרענן את הידע הניהולי ולפתוח בפני הנוכחים צוהר לעולם הייעוץ הארגוני והפיתוח. אמנם המנהלים הוותיקים מכירים את תחום הניהול היטב, אך תמיד ניתן ללמוד דבר מה חדש וליישם אותו בארגון.

לבחור את המקום המתאים להרצאות למנהלים

מארגנים הרצאה למנהלים? מנהלים המגיעים להרצאה הם מנהלים אשר מפנים במיוחד מזמנם היקר עבור ההשתתפות באירוע. משום כך, חשוב לבחור את המקום המתאים להרצאה. אלה כמה טיפים לבחירת מקום טוב:

1

אופי ההרצאה

לפני שאתם בוחרים מקום להרצאות, יש לקבוע כמה הרצאות למנהלים יהיו בסבב, והאם מדובר בהרצאות שאורכות חצי יום או אולי יום שלם. בהתאם לכך, תוכלו לתכנן את לוח הזמנים וסדר היום.

2

מקום מרכזי

המרחק הוא אתגר משמעותי הניצב בפני המנהלים המגיעים להרצאה. לעתים יחליט המנהל שלא להגיע להרצאה מסוימת, מכיוון שהוא מעוניין להימנע מנסיעה ארוכה ברכב או בתחבורה ציבורית. משום כך, חשוב לבחור מקום מרכזי ונגיש לכולם.

3

אולם מצויד

כאשר אתם פונים לחברה המספקת אולמות הרצאה, כדאי לוודא כי החדר או האולם כולל את כל האביזרים הדרושים: התחברות ל-Wi-Fi, מקרן ומסך, לוח מחיק, פודיום, שולחן למרצה וכדומה.

4

מאפיינים נוספים

מומלץ לברר לגבי יתרונות נוספים הקיימים במקום ההרצאות – האם ישנה חניה מרווחת? האם המקום מציע חדר אוכל או פינת קפה לבאים מרחוק? האם המקום נגיש גם לבאים בתחבורה ציבורית? מהי הזמינות של המקום?

    מה אפשר ללמוד מסרטי אינדיאנה ג'ונס…

    חומר למחשבה ברמה האישית והארגונית לכל העוסקים בהדרכה, בוודאי לנו - אנשי הייעוץ הארגוני, קיימת הזכות ללמוד מעולמות תוכן אחרים (סרטים, מטאפורות וכד') על מנת להעשיר את ניסיוננו ואת עולם הדימויים...

    המשך קריאה

    פיתוח וייעוץ ארגוני

    גישות רכשה ניסיון רב בהפעלת צוותים של יועצים ארגוניים - לפיתוח וייעוץ ארגוני, תוך התייחסות למבנים ארגוניים, תהליכי פנים וחוץ בארגון, ופיתוח הגורם האנושי. גישות כחברת ייעוץ והדרכה מעמידה לרשות לקוחותיה שירותי...

    המשך קריאה

    הכנה לפרישה/פיטורים

    גישות הדרכה וייעוץ רכשה ניסיון רב בגיבוש תכניות לפרישה ולפיטורים, ובכלל זה - סדנאות, הרצאות ותכניות ליווי.

    המשך קריאה

    ללמוד מהטבע - ולהתחיל מחדש

    ט"ו בשבט שזכה לכינוי "ראש השנה לאילן" מאפשר לנו התבוננות בתהליכים שהטבע יצר טרם התערבות האדם. בתקופה זו של השנה, האילנות מסיימים את תרדמת החורף ונערכים לתקופת הפריחה של האביב. במילים אחרות,...

    המשך קריאה

    הרצאות למנהלים – מה הן?

    מנהלים מצליחים אלו מנהלים המשכילים לרכוש לעצמם כלים ומיומנויות שונות בהם יוכלו להשתמש במהלך העבודה היומיומית שלהם. אלה מתמודדים עם אתגרים רבים ושונים, נדרשים בדרך כלל בניהול עובדים, מנהלים מותג, מוצר או מחלקה מסוימת ולכן תחומי האחראיות שלהם נרחבים יותר משל עובד רגיל. כמו כן מנהלים בדרך כלל נתונים ליותר לחץ לעמידה ביעדים ומטרות שלהם ושל הארגון, נוטים לסבול משחיקה מהירה יותר ולעתים אף נשברים תחת הלחץ והעומס או במקרה של משבר. לכן חשוב מאוד להשקיע בעצמכם ו/או במנהלים שלכם ולקבל כלים חשובים לניהול הארגון ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. רק כך העסק ישרוד ואף יהיה בעל סיכוי גבוה לצמיחה מקצועית וכלכלית.

    החשיבות של הרצאות למנהלים:

    ניהול עובדים, פתרון בעיות וקונפליקטים והתנהלות מול לקוחות הם רק חלק קטן מהדברים שמנהלים מתמודדים עמם. אחוז העסקים ששורד ב5 השנים הראשונות לאחר פתיחתו הוא קטן מאוד ונמנה באחוזים בודדים שניתן לספור על כף יד אחת. הסיבה לכך היא לרוב החומר האנושי בארגון וכן היעדר הכשרה מקצועית וכלים חשובים למנהלים בארגון, החל מהמנכ"ל של החברה, דרך מנהלי המחלקות ועד מנהלי המוצר/המיזם, אחראי משמרת, מנהלי צוותים ועוד (תלוי בסוג העסק שלכם כמובן). כדי להתמודד עם החלטות שונות, חשובות יותר או פחות וכן כדי להתמודד עם סיטואציות שונות בארגון יש הצורך ללמוד. אנו במרכז גישות למצוינות מלמדים, מאמנים ומכשירים מנהלים כבר מעל 30 שנים ובגופים המשפיעים ביותר במשק הישראלי. נשמח להכיר אתכם ולארח אתכם בקורסים ובהרצאות שלנו למנהלים.

    אילו הרצאות למנהלים תוכלו ללמוד בגישות למצוינות?

    בין הקורסים השונים שמהם תוכלו ליהנות במקום:

    • – קורס מנהיגות.
    • – קורס פיתוח יצירתיות.
    • – קורס פיתוח מנהלים.
    • – סדנאות להתמודדות עם קונפליקטים ואתגרים.
    • – פיתוח וניהול עובדים ועבודת צוות.
    • – איך להתמודד עם מצבי שחיקה ולחץ
    • – איך להתמודד עם תהליכי שינוי בתוך הארגון.
    • – איך להאציל סמכויות ולהכשיר מנטורים ומנהיגים בארגון.
    • – איך לשפר משמעותית את השירות שלכם ללקוח.
    • – לימוד שפת גוף.
    • – ניהול מכירות.
    • – שיפור כישורי משא ומתן.
    • – ניהול שיחות משוב עם עובדים.
    • – סדנת תקשורת בינאישית.
    • – ועוד…
    מעבר לסרגל הכלים