סט ספרי המתנה מאת ד״ר צבי ברק

ספרי העשרה המשמשים כמתנה בארגון, או פרטי

להזמנות חייגו 08-9395411 או שילחו דוא״ל: orly@gishot.co.il


ספרי ניהול או ספרי העשרה אלו עשויים לשרת את חברתכם נאמנה במספר דרכים:

  • מתנה למנהלים בדרגים שונים
  • מתנה לדרג בכיר בחברה
  • כלי ניהולי למנהלים מתחילים וותיקים בארגון כאחד
  • מתנה לעובדים
  • מתנה לחג / שי לחג, ראש השנה, סוכות, פסח וכו'
  • מתנה לעובד שעוזב את החברה (עוזב לפנסיה וכו')
  • מתנה עבור לקוחות עסקיים של החברה ועוד.

רכישת ספרי הניהול או ספרי ההעשרה יכולים להוות מוצר משלים לאחר פעילות סדנאתית לעובדיך בתחומים רבים ומגוונים או לאחר הרצאה מרתקת מבית קבוצת גישות למצוינות.
ניתן לרכוש את ספרי העשרה / ספרי ניהול בקנייה מרוכזת, בסטים של מס' ספרים או בבודדים. כמו כן, ניתן לצרף הקדשה מיוחדת וממותגת עבור החברה או הארגון המזמין.

1

הומור בניהול


רבות נכתב על ההומור ותרומתו לאיכות הניהול, ולבריאות המנהל. כמי שבשנים האחרונות מקדיש שעות רבות להרצאה, ולהנחייה של מנהלים ברמות השונות ובארגונים השונים, נתקלתי והתקלתי בעשרות ומאות אנקדוטות, מימרות, חיוכים, ובדיחות, על ניהול ומנוהלים ועל מנהלים ונשותיהם, ועלה הרעיון בראשי (אודה על האמת, הרבה בעידוד מאזיניי..) לרכז וללקט הרבה ממה ששמעתי ומעט ממה שהוספתי ולהביאו לפניכם בחיוך ובהנאה.

דוגמאות מתוך הספר –

"כאשר אני משתהה אני איטי, כאשר הבוס משתהה הוא יסודי"

"כאשר אני דבק בעמדתי אני עקשן, כאשר הבוס דבק בעמדתו הוא עקבי ובעל עקרונות"…

2

חכמת הניהול באמרה ובשנינה


ספר מדבר על ניהול מזווית ראייתו של מנהל, על מערכת היחסים שבין מנהל לעובדיו ובין המנהל למעסיקיו, תוך שימוש במשחקי מילים, הומור וידע קונקרטי במדעי ההתנהגות.

דוגמא מתוך הספר – בנושא הנעה ושיתוף העובדים:

"מציגים לאנשים פתרון – יוצרים בהם מוטיבציה להוכיח שיש 1,000 בעיות.

מציגים לאנשים בעיה – יוצרים בהם מוטיבציה להוכיח שיש 1,000 פתרונות".

משמע, רצוי שמנהל שנתקל בבעיה במהלך עבודתו, רצוי שיציג אותה בפני עובדיו, על מנת ליצור שיתוף והסכמה בנושא עד למציאת הפתרון ובכך יגביר את המעורבות העובדים בהחלטות, ישפיע על הרגשת השייכות ומידת ההקשבה של המנהל לעובדיו ויגביר אצלם את המוטיבציה.

3

מצוינות אישית וארגונית


הספר מדבר על "מודל המצוינות" בגישה יישומית פרי פיתוחו של ד"ר צבי ברק, העוסק במימוש הפוטנציאל של היחיד תוך שאיפה מתמדת למצוינות. הספר מעניק כלים למצוינות ברמה האישית והארגונית בכדי לאפשר את מימוש הפוטנציאל המרבי הטמון בו.

בסיס התפיסה כפי שמופיע בספר:

"הגורם המשפיע ביותר על התנהגותו של היחיד בשאיפה למימוש הפוטנציאל הטמון בו, הינו מיומנותו האישית. כלומר, באמצעות האימון ובקיום תנאים מקדימים- ניתן לקדם כל אחד בכל מצב. מהנקודה האישית והמקצועית בה הוא נמצא, עד לנקודה ריאלית גבוהה יותר שבה הוא רוצה להיות, בדגש כי פיתוח מיומנויות התנהגות הינו תהליך קבוע ומתמשך אצל היחיד כפרט, אצל המנהל אשר מקור הצלחתו באנשיו, אצל הצוות שבכוחו לחולל פלאים ולכל אורך חייו של הארגון."

סדנאות והדרכות לעובדים

סדנאות לעובדים מיועדות לשפר את מיומנויות העובדים, כגון – שיפור מיומנויות התנהגותיות, שיפור ביכולת המכירה, כלים למצוינות במתן שירות, כלים לשיפור מערכת היחסים בצוות ועוד. מטרת הסדנאות הינה למקסם את ביצועי העובדים...

המשך קריאה

10 כללי זהב לאנשי מכירות

המשך קריאה

הכשרת צוותים ובעלי תפקידים

גישות הדרכה וייעוץ רכשה ניסיון רב בביצוע תכניות הכשרה לחברות, ארגונים ומוסדות ציבור בתחום הנחיית קבוצות, ייעוץ ארגוני, אימון וכישורי ניהול.

המשך קריאה

ניהול שינוי

המשך קריאה