סדנת שירות לקוחות – מצוינות במתן שירות


לקוחות הם נכס חשוב ביותר של כל חברה ומהווים תנאי הכרחי להצלחתה ולשגשוגה. בסביבה התחרותית של היום, השירות שמקבל הלקוח, זוכה לתשומת לב הולכת וגוברת.

רק ארגון שבו ה "DNA" שלו , מבוסס מצוינות בשירות –  ישרוד. באמצעות הדרכת מכירות מתאימה, ושליטה במיומנויות מתן שירות בקרב עובדי החברה, תתרום להגברת שביעות רצון הלקוחות ומכאן להצלחתם של עובדי החברה- כנותני שירות איכותי.

עלינו לזכור, שהשירות לו זוכה הלקוח במגעיו עם עובדי החברה, משפיע יותר מכל על נכונותו להמשיך ולעבוד עם חברה זו.

גישות הדרכה ויעוץ מציעה מגוון רחב של סדנאות לעובדים, סדנאות שירות, קורסים לשיפור ביצועי עובדים ופיתוח עבודת צוות, בהתאמה מלאה לאופי, צרכי ויעדי הארגון.

הדרכות וסדנאות למנהלים

פרטים

    סדנאות שירות

    הלקוחות וההון האנושי בכל עסק הם הדברים החשובים ביותר להצלחת העסק וההתפתחות שלו לאורך זמן. השילוב של שניהם מתנגש בעת הצורך של נציגי החברה להעניק שירות ללקוחות. ידוע כי הלקוחות הם הנכס החשוב ביותר של העסק וככל שיהיו לכם יותר לקוחות ולקוחות טובים ומרוצים הם יישארו לאורך זמן ותוכלו לבסס עליהם את הקידום של העסק. מתן שירות ללקוח הוא לא משהו שנולדים אתו. על אף שיש אנשים שהם יותר שירותיים באופי שלהם מאחרים מדובר במיומנות נרכשת. אנו במרכז גישות למצוינות נשמח לספק לכם סדנת שירות לקוחות מקצועית לעובדים ולמנהלים שלכם.

    אנו בקבוצת גישות למצוינות נשמח לספק לכם סדנת שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר תוך הכשרה, אימון ולימוד העובדים שלכם עם כל הכלים הנדרשים לשיפור מתן השירות ללקוחות הארגון. כמו כן תלמדו כיצד לבנות DNA של תרבות שירות ברמה גבוהה בארגון תוך שיפור מהותי של כל האספקטים בארגון המקשרים בין השירות ללקוח. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ונשמח לתת לכם שירות.

    מה לומדים בסדנת שירות לקוחות?

    • איך נטמיע תרבות של שירות לקוחות מצוין בארגון.
    • אוריינטציה לשירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר.
    • טכניקות וכלים לשיפור איכות השירות.
    • מהם המאפיינים למצוינות במתן שירות והמיומנויות הנדרשות לתקשורת בינאישית ברמה גבוהה כדי לטפל בלקוח.
    • מה ההבדל בין לקוחות חוץ ולקוחות פנים וכיצד לזהות אותם.
    • מהי שרשרת השירות בארגון ומדוע היא חשובה.
    • איך לטפל בתלונות של לקוחות ולהתמודד עם לקוחות קשים ולמנף אותם לשירות מצוין.
    • ועוד…

    איך בונים שירות לקוחות מקצועי ואיכותי בחברה?

    ארגון שהDNA שלו מבוסס על מקצוענות ומצוינות בשירות – יצליח לשרוד לאורך זמן ואף להתפתח. כדי להגיע לזה חשוב לשלוט במיומנויות של מתן שירות מעולה ללקוחות שלכם והעובדים שלכם צריכים לקבל הכשרה מקצועית כיצד לעשות זאת. חשוב לזכור כי הלקוח המקבל שירות מעובדי החברה ובהתאם לאיכות השירות שהוא מקבל זו גם הדרך שלו לבחון את המשכיות העבודה עם החברה. משום כך חשוב להטמיע את הצורך והכלים למתן שירות לקוחות טוב ללקוחות שלכם בעובדים החברים בארגון ולא להקל ראש בנושא.

    הדרכת שירות

    הדרכת שירות היא תהליך הכרחי בכל ארגון השואף למתן חוויית לקוח יוצאת דופן. בעידן בו הלקוח נמצא במרכז, נדרש לפתח כישורי תקשורת, הקשבה ואמפתיה בקרב צוותי השירות, כדי להבטיח חוויות חיוביות ומערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוחות. גישות הדרכה וייעוץ מתמחה בהדרכת שירות מתוך שילוב של מדעי ההתנהגות וגישות ניהוליות, ומספקת כלים יישומיים להתמודדות עם לקוחות מאתגרים, טיפול בהתנגדויות והגברת שביעות רצון. ההדרכות מועברות על ידי אנשי מקצוע מנוסים, ומותאמות לצרכי הארגון וסוג השירות הניתן בו – החל משירות טלפוני ועד שירות פרונטלי ומורכב.

    סדנאות שירות לעובדים

    סדנאות שירות לעובדים הן דרך מעשית וממוקדת להקניית מיומנויות שירות חיוניות בכל דרגי הארגון. עובדים הנמצאים בממשק עם הלקוחות זקוקים להבנה עמוקה של צרכי הלקוח, ליכולת לנהל תקשורת בונה, ולשלוט בכלים של פתרון בעיות בזמן אמת. בגישות הדרכה וייעוץ מועברות סדנאות שירות לעובדים במתכונת חווייתית, מקצועית ומדויקת, תוך התאמה לתחום העיסוק של הארגון ולתרבות הפנים-ארגונית. הסדנאות משלבות תרגול מעשי, סימולציות מהשטח ומשובים מקצועיים – כדי לייצר שינוי אמיתי בהתנהלות העובדים ולהפוך את השירות לכלי אסטרטגי לחיזוק תדמית המותג והצלחתו.