פיתוח מנהיגות וכלים מתקדמים לניהול אפקטיבי בארגון
קורס פיתוח מנהלים
מנהלים יכולים להתמודד עם לא מעט דברים במהלך היום יום שלהם. הם נדרשים בניהול עובדים, בניית תוכנית עבודה, הגדרת מטרות ועמידה במטרות ויעדים, לא רק שלהם אלא גם של הממונים עליהם. כמו כן מנהלים עומדים לרוב תחת לחץ, נדרשים בהתאמת סיטואציה למצב משתנה בשטח ומגוון רחב של אתגרים יומיומיים אתם הם נאלצים להתמודד. קורס פיתוח מנהלים יכול להקנות כלים ומיומנויות החשובים מאוד להצלחה של המנהלים בשטח, ללא קשר לדרגת הניהול שלהם, לכמות העובדים שהם אחראים עליהם או לתחום שבו הם עוסקים. אנו במרכז גישות למצוינות מכשירים מנהלים כבר למעלה מ-30 שנה ונשמח לארח אתכם באחד הקורסים הקרובים שלנו בנושא.
מה לומדים במסגרת קורס פיתוח מנהלים?
קורס למנהלים כולל מגוון רחב של שיעורים המיועדים להקנות למנהלים כלים ומיומנויות בתחום ההתנהגותי הקשורים גם להצלחה העסקית המקצועית וכן ההצלחה הפרטית של המנהל וביצועיו. המטרה היא לפתח את המנהל באופן אישי ומקצועי דרך קבע תוך שיפור מיומנויות וארגז כלים אפקטיבי לביצוע עבודתו ועמידה במטרותיו ובמטרות הארגון. בין היתר ילמדו המנהלים בקורס:
- כיצד לנהל קונפליקטים בצורה יעילה, אילו סוגי קונפליקטים קיימים וכיצד נתמודד עמם בצורה מקצועית ונכונה.
- שיפור חשיבה יצירתית בניהול.
- פיתוח מנהיגות וערכים של מנהיג. מה ההבדל בין מנהיג למנהל וכיצד לייצר מנהיגות מעצבת ולגבש חזון.
- איך לייצר סמכות ועוצמה.
- איך להניע עובדים לפעולה, לייצר עבודת צוות ועוד.
- איך להתמודד עם שינויים.
- ניהול וארגון של זמן וריבוי משימות.
- שיפור מיומנויות בינאישיות.
- ניהול ובנייה של תוכניות עבודה.
- הצלחה במשא ומתן.
- איך לנהל ישיבה ודיונים רבי משתתפים.
- שיחות משוב לעובדים.
- מהי אינטליגנציה רגשית ומדוע היא חשובה.
- סינרגיה ארגונים ויצירת שת"פ בתוך הארגון.
- ועוד…
החשיבות של קורס פיתוח מנהלים לארגון שלכם:
בין אם אתם עסק או ארגון עם מעט עובדים ורוצים לקחת חלק בקורס מנהלים כדי לשפר את הביצועים שלכם ובין אם אתם בעלי ארגון עם עשרות או מאות עובדים ויותר ורוצים לספק כלים ומיומנויות נוספות למנהלים שלכם הרי שקורס פיתוח מנהלים הוא הפתרון הטוב ביותר עבורכם ועבור המנהלים שלכם. הכלים שילמדו יעזרו למנהלים בארגון שלכם לעבוד ולהפעיל בצורה אפקטיבית יותר את העובדים, המחלקות והעבודה כולה בארגון, להתנהל בצורה נכונה יותר מול לקוחות ושותפים עסקיים וכמובן תייעל את התוצרת של העסק והאופן שבו הוא פועל לטובת התפתחות יעילה לאורך זמן.