להפוך את הצוות שלך למומחים בשירות יוצא דופן

לא תמיד זה פשוט לתת שירות ולכן מי שעובד עם לקוחות ומחויב לשירות לא פחות ממעולה יצטרך עזרה בקבלת טיפים ועצות איך להיות העובד הכי טוב, כזה שהלקוח ירגיש שמחייך אליו ויעשה הכל כדי לעזור לו. עניין זה נכון לכל סוג של שירות וללא קשר לדרך שבה השירות ניתן – פרונטלית, דרך הטלפון או אפילו בהתכתבות דרך הטלפון הנייד וכתובת המייל. דרך הדרכת שירות מקצועית שמועברת על ידי אנשי מקצוע מהתחום אפשר ללמוד לא מעט על הדרך הנכונה להשיב, על הבעת אמפטיה ללקוח, על דרכים ידידותיות וחיוביות לתת תשובה שלילית וכמובן איך לדאוג לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.

איך מתבצעת הדרכת שירות?

חשוב להבין שהזמנת הדרכת שירות במיקור חוץ חייבת להתבצע בהתאמה אישית לכל מקום עבודה, חברה או ארגון. דרך מתן השירות של כל חברה יכולה להיות שונה ואחרת משל אחרים וכמובן שההדרכה צריכה לשלב גם התנסויות מעשיות על מנת שאכן העובדים ייצאו ממנה נשכרים ועם ידע חדש ומשמעותי. כך מי שמעביר את ההדרכה יכול לתת דוגמאות המבוססות על היומיום האמיתי של נותני השירות כלפי הלקוחות שלהם, לעזור להם להתמודד עם תרחישים אמיתיים שעשויים לקרות וכמובן להציע את דרך המענה שתתאים לעבודה היומיומית שלהם. כשכל החומר של ההדרכה יהיה מרוכז עבורם – הם יוכלו להמשיך וליישם אותו גם בהמשך.

החשיבות של מתן שירות טוב ואיכותי

לשום חברה שנותנת שירות אין זכות קיום אם התקשורת ומערכת היחסים שלה עם הלקוחות שלה לא תהיינה טובות וחיוביות. בכל תחום כמעט כיום יש ללקוחות והצרכנים זכות בחירה ואם הם ירגישו שהם לא מקבלים שירות לשביעות רצונם הם בהחלט יצביעו ברגליים ויפנו לספקים אחרים. הדרכת שירות כיום לא נחשבת למותרות ובהרבה מאד קורסים והכשרות של נציגי שירות אפשר להיתקל בהדרכות בנושאי שירות המועברות על ידי אנשי מקצוע בהתאמה אישית להכשרה הספציפית.

מתעניינים בהדרכת שירות עבור העובדים שלכם? פנו לגישות הדרכה וייעוץ והתאימו את ההדרכה הנדרשת בדיוק לצרכים והמאפיינים של הארגון שלכם.

פיתוח מנהיגות וכלים מתקדמים לניהול אפקטיבי בארגון

קורס פיתוח מנהלים מנהלים יכולים להתמודד עם לא מעט דברים במהלך היום יום שלהם. הם נדרשים בניהול עובדים, בניית תוכנית עבודה, הגדרת מטרות ועמידה במטרות ויעדים, לא רק שלהם אלא גם...

המשך קריאה

פיתוח יכולות ניהול מתקדמות להצלחת מנהלים ועסקים

יש לכם מספר מנהלים בחברה שאחראים על העובדים ועל הפעילות במחלקות השונות? אם כך, אתם בוודאי מבינים עד כמה התפקיד שלהם חשוב. אין ספק שאם מנהלי המחלקות יעשו עבודה טובה,...

המשך קריאה

אור פנימי: הקשר בין חג החנוכה לייעוץ ארגוני

  חג החנוכה, מעבר למשמעותו ההיסטורית והדתית, טומן בתוכו תובנות שניתן ליישם גם בעולם הייעוץ הארגוני. החג עוסק בניצחון האור על החושך, באמונה באפשרי (לעיתים, כנגד כל הסיכויים) ובכוחם של מעטים לשנות...

המשך קריאה

מרכז הדרכה גישות ברחובות

המקום המושלם לקורסים, הכשרות וימי עיון בעידן בו הידע, הצרכים והמיומנויות הנדרשות משתנה כל הזמן, עולה הצורך בהכשרות צוותים, בקורסים למנהלים ולעובדים ולכנסי נציגים ולקוחות. קבוצת גישות אשר חרטה על דגלה...

המשך קריאה