הדרכה וייעוץ למנהלים / מנטורים

יעוץ למנהלים

מנהלים נאלצים להתמודד עם אינספור אתגרים שונים במהלך העבודה השוטפת שלהם וכן הצורך לארגן ולנהל את צרכיו המשתנים של הארגון. במציאות שבה כל דבר משתנה במהירות, התחרות גבוהה כל כך והדברים דינאמיים מאוד חשוב מאוד לצבור כלים ומיומנויות שיעזרו לכם כמנהלים להתמודד עם הסיטואציות השונות בזמן אמת, לעמוד מול האתגרים השונים בצורה נכונה, לקבל החלטות נכונות ומושכלות לארגון, לנהל את העבודה בצורה הנכונה והמקצועית ביותר ולהיות בשיפור מתמיד ואינסופי. אנו בחברת גישות למצוינות מספקים שירותי יעוץ למנהלים, אימון, ליווי והכשרה כבר מעל 3 עשורים ובעלי ניסיון רב בתחום. את תוכנית הייעוץ מובילה ד"ר מיכל שלי ברק, מנכל"ית החברה וכן מספקת ייעוץ וליווי למנהלים בכירים במשק הישראלי.

יעוץ למנהלים – מדוע זה חשוב שיהיה להם יועץ חיצוני:

אוזן קשבת ועין מקצועית הם דבר חשוב מאוד לכל מנהל. ישנם אינספור יועצים במשק, חלקם בעלי ניסיון בתחום העסקים הקטנים, אחרים יכולים לספק גם ייעוץ מלא לעסקים בינוניים וגדולים. הניסיון, הידע המקצועי והקשרים של היועץ חשובים מאוד שכן הוא יכול לסייע לכם להתמודד עם אתגרים וקונפליקטים שונים בזמן אמת. הייעוץ שלו יסייע לכם גם ללמוד כלים ומיומנויות שונות החיוניים להצלחה שלכם כמנהלים, לאופן שבו אתם מתנהלים בארגון שלכם ולאופן שבו אתם מנהלים את העובדים שלכם. יועץ חיצוני יעזור לכם לראות דברים בעין ניטרלית ללא אינטרסים אישיים מלבד טובת הארגון. לעתים רבות עצה טובה מאיש מקצוע מנוסה בזמן אמת או אפילו טיפ חשוב שלמדתם לאחרונה מאותו יועץ עשויים לשנות את פני הדברים בעסק שלכם ואף להציל אותו מקריסה.

אימון וליווי אישי ולימוד מתמשך:

ייעוץ וליווי אישי למנהלים לא מסתכם רק באוזן קשבת או טיפים בהתאם לסיטואציות בעסק, אלא גם בקורסים, סדנאות ותוכניות העשרה ייעודיות שיעזרו לכם ולארגון שלכם להתנהל ולהתמודד בצורה מקצועית יותר, לנהל את העסק ברמה הגבוהה ביותר, לדעת להתנהל מול הלקוחות שלכם, לשפר ולייעל את העבודה בעסק, להגדיל את ההכנסות והרווחים ועוד. לפרטים נוספים אודות תוכנית יעוץ למנהלים וכלים והכשרות נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח להכיר אתכם.