קורס מכירות


קורס מכירות – משפרים תוצאות עסקיות

גישות הדרכה וייעוץ מציעה לך סדנה לשיפור ביצועי מכירות לאנשי ומנהלי מכירות.

הסדנה תעסוק בהקניית טכניקות וכלים תוך דגש על העצמה ושיפור מיומנויות המכירה של אנשי המכירות.
כולל אפשרות לליווי אנשי המכירות בשטח !

הדרכות וסדנאות לעובדים

פרטים

    סדנת מכירות

    קבוצת גישות למצוינות ששמה לעצמה למטרה להיות החברה המובילה בתחום ההכשרה, האימון וההדרכה של מיומנויות שונות בתחום ההתנהגותי לארגונים וחברות, חרטה על דגלה את ערך המצוינות, וכעת מזמינה אתכם לסדנת מכירות איכותית ומקצועית באחד מסניפי החברה הפרוסים ברחבי החברה. החברה פועלת כבר למעלה מ3 עשורים בתחום ההדרכה, הייעוץ והאימון של ארגונים וחברות בכל סדר גודל, כולל המובילים בישראל, ובשאיפה המתמדת שלה למצוינות דואגת להכשיר עובדים טובים ואיכותיים ולשפר את המיומנויות שלהם ברמה האישית והמקצועית לשיפור הביצועים בארגון.

    מהי סדנת מכירות ומה לומדים בה?

    סדנת מכירות הנה סדנה מקצועית לשיפור מיומנויות המכירה של העובדים ומנהלי המכירות בארגון שלכם. כידוע תחום המכירות הוא חלק בלתי נפרד בכל עסק ואולי אפילו החשוב ביותר להישרדותו של העסק. אתם מניחים את ההווה והעתיד של העסק שלכם בידי אנשי המכירות שלכם ואתם בוודאי רוצים להשקיע בשדרוג ההכשרות המקצועיות שלהם ובכך שהם ישדרגו את הביצועים בחברה בסופו של דבר מה שיגדיל את ההכנסות ויאפשר את פיתוח החברה. בסדנת המכירות תלמדו בין היתר על תקשורת בינאישית והחשיבות שלה בתהליך המכירה, התמודדות עם תהליך המכירה, טיפול בהתנגדויות לקוח, אימון תסריטי שיחה, שיפור היצירתיות בשלבי המכירה ועוד מגוון כלים חשובים ומיומנויות שישדרגו משמעותית את הביצועים של מנהלי המכירות בעסק שלכם.

    מדוע זה חשוב לערוך סדנת מכירות לעובדים שלכם?

    מעטים מאוד הם העובדים שישקיעו בעצמם מבחינה מקצועית מעבר לכלים הבסיסיים שקיבלו אולי במהלך לימודי תואר כזה או אחר. סדנת מכירות מקצועית המתמקדת במכירות היא קריטית לכל עובד בתחום המכירות, בין אם המכירות מתבצעות בטלפון, בצורה פרונטלית במשרדי החברה או באחד מסניפיה ובין אם במכירות שטח כאשר איש המכירות יוצא לשטח מול בעלי העסקים "במגרש הביתי שלהם" וצריך לנצל את הכריזמה והיכולות שלו כדי להשיג עוד מכירות. אם אתם לא תספקו את ההכשרה המקצועית לעובדים שלכם הם לא יזמו את ההכשרה המקצועית הזו וגם עובד שמציג את עצמו כבעל ניסיון בתחום המכירות לא בהכרח יציג ביצועים מספיק טובים. לכן, כדי להיות בטוחים שאתם נותנים לעובדים שלכם את ההכשרה המקצועית הטובה ביותר לצרכים שלהם מומלץ לארגן סדנת מכירות עבורם.

    קורס מכירות

    קבוצת גישות הנה חברה ותיקה בתחום ההכשרות, הסדנאות ופיתוח מיומנויות מקצועיות בתחום רחב של מקצועות. הקבוצה מספקת מענה מקיף לארגונים וחברות בכל סדר גודל למצות את מלוא הפוטנציאל המקצועי והאישי שלהם. החברה שואפת תמיד למצוינות ומספקת שירותיה בפריסה ארצית רחבה. בין לקוחות החברה נמנים ארגונים מובילים במשק הישראלי החל מטבע, התעשייה האווירית, משרד הביטחון, קוקה קולה, שופרסל, בנק הפועלים ועוד רבים אחרים וטובים. אם גם אתם מעוניינים לשדרג את הפוטנציאל העסקי, המקצועי והכלכלי בעסק שלכם באמצעות קורס מכירות מקצועי ואפילו ליווי העובדים לאחר מכן – צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

    החשיבות של קורס מכירות לעובדים ולמנהלי המכירות שלכם:

    כדי שהעסק יצליח צריך שיהיו בארגון אנשי מכירות טובים שינהלו את המכירות מול הלקוחות שלכם. בתחילת הדרך בעל העסק הוא זה שדואג למכירות ולשיחות מול הלקוחות ולכן דואג להכשיר את עצמו ולחדד את יכולותיו בנושא זה אם הוא רוצה להתקדם. כאשר העסק צומח במעט על בעל העסק לדאוג לדברים נוספים בעסק כדי שהוא ימשיך להתפתח ולכן חשוב שיהיה עובד/ים מטעמו שיספקו את העבודה בנושא המכירות. גם אם העובד הינו אדם חכם במיוחד עם תואר שני בתחום כלשהו אין זה אומר שהוא טוב במכירות בהכרח. אין זה אומר שיש לו תקשורת בינאישית טובה עם בני אדם אחרים ואין זה אומר שהוא בהכרח אדם נעים שימשוך אליו באנרגיות שלו אנשים אחרים. לשמחתכם לימוד מכירות הוא ידע נרכש וכל אדם עם הרבה רצון והתמדה יכול לחזק את כישורי המכירות שלו ובסופו של דבר גם את הביצועים בשטח.

    מה לומדים במהלך קורס המכירות של גישות?

    • – אומנות וניהול מכירות בשטח.
    • – לימוד תקשורת בינאישית בתהליכי מכירה.
    • – איך מתמודדים עם התנגדויות לקוח.
    • – איך לנהל משא ומתן בצורה אפקטיבית לסגירת העסקה.
    • – שיפור היצירתיות שלנו במכירות.
    • – בניית אמון מול לקוח.
    • – אימון תהליך מכירה וסגירת עסקה.

    שפרו ביצועי העובדים עם קורס מכירות מקצועי

    אם אתם רוצים לשפר את הביצועים המקצועיים של העובדים שלכם ובכך לייעל את העבודה בעסק, להביא לקוחות נוספים ולהגדיל את ההכנסות בסופו של דבר אתם מוזמנים ליצור קשר עם הצוות של קבוצת גישות באתר או בטלפון בנוגע לקורס המכירות הבא.

    הדרכת מכירות

    קבוצת גישות למצוינות הוקמה בשנת 1987 ומאז מספקת לאלפי ארגונים ובתי עסק בישראל, בכל סדר גודל, הכשרות, הדרכות ואימון מקצועי במגוון תחומים מקצועיים החשובים לצמיחה ותפעול הארגון. הקבוצה הוקמה על ידי ד"ר צבי ברק ובעשרים השנים האחרונות מנוהלת על ידי ד"ר מיכל שלי. הקבוצה מונה כיום כ-120 אנשי מקצוע המתפרסים על מגוון רחב של תחומים במדעי ההתנהגות. בין לקוחות החברה נמנים ארגונים וחברות מהגדולים ביותר בישראל. עם מוניטין של מעל 30 שנה, צוות מקצועי איכותי עם הכשרה אקדמאית וניסיון רב שנים, שיטות לימוד ייחודיות ופריסה ארצית אין ספק מדוע נחשבת החברה למובילה בתחומה.

    מה לומדים במסגרת הדרכת מכירות של גישות?

    • – אומנות המכירות וכיצד לסגור עסקה.
    • – איך לנהל משא ומתן יעיל ואפקטיבי מול הלקוח.
    • – מהי תקשורת בינאישית, כמה היא חשובה ואיך לשפר את התקשורת הבינאישית שלנו.
    • – לימוד אומנות המכירות בשטח.
    • – ועוד…
    • – איך להתמודד עם התנגדויות לקוח וניהול השיחה לכל אורך תהליך המכירה.
    • – שיפור היצירתיות במכירות.
    • – איך לעשות אפסיילים וקרוסיילים ולהגדיל את סל המכירה.
    • – איך לבנות אמון עם הלקוח.
    • – בניית שיחת שירות יעילה ותרגול שוטף.
    • – אימון על תסריטי שיחה.

    כיצד הדרכת המכירות תעזור להגדלת ההכנסות בעסק?

    כדי שהעסק יגדל ויצמח (שלא לדבר על להחזיק מעמד) חשוב להביא לקוחות נוספים חדשים לעסק כל הזמן, להגדיל את המכירות ולייצר עוד ועוד הכנסה. כדי לעשות את זה צריך לדעת למכור והרבה. מרבית אנשי המכירות היושבים בחדר התקשורת בחברה ומשוחחים עם הלקוחות הם אולי אנשים עם הרבה מוטיבציה וחלק מהם עבד במכירות בעבר – אבל האם הם קיבלו הכשרה מקצועית בתחום? כזו שתשדרג משמעותית את הביצועים שלהם? הדרכה מקצועית יכולה לעזור לעובד לשפר באופן משמעותי את הביצועים שלו ולמכור בצורה אפקטיבית יותר, לאבד פחות לקוחות ולייצר גם הכנסה גבוהה יותר מכל מכירה.

    היכן מתבצעת ההדרכה?

    מרכז גישות פרוסה עם מגוון סניפים בכל רחבי הארץ כאשר כל סניף מונה כיתות הדרכה מסודרות. במידה ותרצו שההדרכה תהיה חיצונית למשדרכם תוכלו לבדוק מתי הדרכת המכירות הבאה במרכז הסמוך אליכם. במידה ויש לכם מחלקת מכירות גדולה ואתם מעדיפים שאנחנו נבוא אליכם אנא צרו עמנו קשר ונשמח לתת לכם שירות ופרטים נוספים.