סדנת שירות לקוחות | מצוינות במתן שירות

לתת שירות – בדרגה אחת מעל למצופה

לקוחות הם נכס חשוב ביותר של כל חברה ומהווים תנאי הכרחי להצלחתה ולשגשוגה.

בסביבה התחרותית של היום, השירות שמקבל הלקוח, זוכה לתשומת לב הולכת וגוברת.

רק ארגון שבו ה "DNA" שלו , מבוסס מצוינות בשירות –  ישרוד.

שליטה במיומנויות מתן שירות בקרב עובדי החברה, תתרום להגברת שביעות רצון הלקוחות ומכאן להצלחתם של עובדי החברה- כנותני שירות איכותי.

עלינו לזכור, שהשירות לו זוכה הלקוח במגעיו עם עובדי החברה, משפיע יותר מכל, על נכונותו להמשיך ולעבוד עם חברה זו.

גישות הדרכה ויעוץ מציעה מגוון רחב של סדנאות לעובדים, קורסים לשיפור ביצועי עובדים ופיתוח עבודת צוות,  בהתאמה מלאה לאופי, צרכי ויעדי הארגון.

נושאים עיקריים:

  • הטמעת תרבות שירות בארגון
  • אוריינטציה לשירות איכותי
  • טכניקות לשיפור איכות השירות
  • מאפייני מצוינות במתן שירות ומיומנויות תקשורת הנדרשות לטיפול בלקוח
  • חשיבות השירות כדרך ליצירת יתרון תחרותי – העלאת רמת השירות בארגון
  • זיהוי לקוחות – לקוח חוץ ופנים
  • חשיבות שרשרת השרות בארגון
  • טיפול יעיל בתלונות לקוחות והתמודדות עם לקוחות ״קשים״ כמינוף למצוינות במתן שירות

 

לפרטים: 077-2318853 | hadracha@gishot.co.il


** ההדרכות ניתנות גם באונליין **