סדנאות בנושא שירות לקוחות

סדנת שירות לקוחות עוסקת במיומנויות שירות אותן כל נותן שירות חייב להכיר. זכרו, ככל שהעובדים שלכם יהיו מקצועיים יותר, מרוצים במקום העבודה ויקבלו את ההכשרה הנכונה, הרי שהם יצליחו להעביר חוויית שירות טובה יותר ללקוחות שלכם. 

מה ניתן להשיג במסגרת סדנת שירות לקוחות?

כל עובד אשר מעניק שירות ללקוח חייב לעבור את ההכשרה המתאימה אשר תלמד אותו כיצד ניתן יהיה להגביר את שביעות רצון הלקוח על ידי הענקת חוויית שירות איכותי.

יתרונותיה של הסדנא כוללים בין השאר את רכישת מיומנויות חשובות לצוות העובדים שלכם:

  • שיפור של תודעת השירות ללקוח.
  • פיתוח יכולת הקשבה ללקוח תוך שיקוף של רצונותיו.
  • אבחנה בגורמים אשר מניעים את הלקוח.
  • פיתוח מיומנות תקשורת בין אישית. זו תאפשר את יצירת הקרבה ביניהם ותעזור לפתור התנגדויות בצורה יעילה ומקצועית. 
  • מציאת פתרון יצירתי אשר יענה על צרכיו של הלקוח ויהפוך גם לקוח קשה ללקוח שבע רצון.
  • פיתוח של הווי צוות. כך כל איש במערך שירות הלקוחות שלכם ידע כי צוות העובדים אשר לצדו ישמחו לעזור לו במידה וימצא עת עצמו בבעיה שלא מצליח למצוא לה פתרון. 

מצוינות בשירות

שמירה על מאגר הלקוחות היא הדרך הנכונה ביצירת בסיס הכנסה קבוע ויציב לארגון. על מנת לשמור על הלקוחות מרוצים, אנשי השירות שלכם חייבים לרכוש את המיומנויות הדרושות על מנת שיצליחו להעביר את חוויית השירות האולטימטיבית תוך מציאת פתרון שישביע את רצונם של הלקוחות. קבוצת גישות למצוינות ישמחו לעמוד לצדכם בכל שלב בכדי לוודא כי הצוות והארגון שלכם מממשים את הפוטנציאל שלהם.