התמודדות עם לקוחות תוקפניים
פיתוח תכניות והכשרת צוותים
גישות הדרכה וייעוץ רכשה ניסיון רב בפיתוח תכניות ובהכשרת צוותים – להתמודדות עם לקוחות תוקפניים,
ובכלל זה – בתי חולים (מיון, מחלקות ומרפאות חוץ), בנקים, רשויות מקומיות, משרדי ממשלה ועוד.
גישות הדרכה וייעוץ רכשה ניסיון רב בפיתוח תכניות ובהכשרת צוותים – להתמודדות עם לקוחות תוקפניים,
ובכלל זה – בתי חולים (מיון, מחלקות ומרפאות חוץ), בנקים, רשויות מקומיות, משרדי ממשלה ועוד.
הדרכות בתחום שירות, בטיחות ונגישות, עפ״י תכנית מאושרת של משרד התחבורה. בתום ההדרכה - תינתן תעודה של משתתף אשר סיים 10 שעות הדרכה בשנה.
גישות הדרכה וייעוץ רכשה ניסיון רב בפעילויות למוסדות חינוך ובית ספר באמצעות סדנאות למורים, הורים, ועדי הורים, הורים ותלמידים, במסגרת הרצאות, סדנאות, וליווי צוותי החינוך. ----------------- >> לפרטים ולהרשמה לחצו כאן << הסדנאות וההרצאות הינן...
גישות הדרכה וייעוץ רכשה ניסיון רב בפעילות במגזרי תעשייה, ייצור ושירות שונים, ובכלל זה - חברות הי-טק, מפעלי תרופות, בתי מלון, מסעדות ועוד.
המטפלים ואנשי המקצוע - כסוכני שינוי להזדקנות מיטבית קידום תפיסת תפקיד המטפל המיומן הביטוח הלאומי, נותני השירותים בסיעוד ובקהילה וג׳וינט אשל קישור להקלטה <<