כיתות לימוד להשכרה


מתחם גישות כנסים פועל תחת קבוצת גישות למצוינות ברחובות ומספק מתחם מרשים של כיתות/אולמות הדרכה, אימון ולימוד להשכרה. המרכז הינו מקום מושלם לכל אירוע, הדרכה או קורס, בין אם אתם רוצים להשכיר מקום לאירוע חברה, לביצוע הדרכה פנים ארגונים, להעברת הרצאות וסדנאות, ימין עיון, קורסים ועוד. במקום תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים להפקת אירוע, סדנה, הדרכה או קורס ברמה הגבוהה ביותר, החל מציוד, דרך מקומות ישיבה ועד למתחם חדר אוכל מרווח, חניה חינם ונגישות לנכים. לפרטים נוספים והשכרת כיתות לימוד צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים ונשמח לתת לכם שירות.

מתי יכול להתאים השכרה של כיתות לימוד?

במתחם גישות כנסים תוכלו להשתמש כאשר תרצו ללמד קורסים ארוכי/קצרי טווח, כאשר תרצו להעביר סדנאות, הרצאות או ימי עיון ואפילו להשכיר את המקום להרמת כוסית, אירועי חברה ועוד. בימים אלה המרכז פועל בהתאם לתקנות התו הסגול של משרד הבריאות אולם באופן שוטף המקום מכיל חדרים עבור 8 עד 120 משתתפים. רוצים מקום נוח ברחובות להשכרה לקורס שלכם? רוצים להעביר הרצאה חד פעמית? סדנה שבועית? אולי לערוך במקום אירוע חברה? זה המקום המושלם עבורכם.

מה כוללות כיתות לימוד להשכרה בגישות כנסים?

מרכז הכנסים של גישות כנסים, מבית גישות למצוינות, כולל 3 אולמות הניתנים לאירוח של עד 120 אנשים ומתאימים גם לאירוח של קבוצות קטנות (ניתן להתאים את החלל כדי שלא יראה גדול מדי ביחס לצורך ויקנה תחושה של ריקנות באירוע). ניתן לסדר את מקומות הישיבה בצורה של תיאטרון, ח', פרונטלי ועוד מגוון סגנונות אפשריים. במקום תוכלו ליהנות משולחן מרצה, WIFI חופשי, לוח מחיק וטושים, מסך ומקרן למצגות, פליפצ'ארט, מערכת הגברה מקצועית ואיכותית ועוד. כמו כן במקום גם חדר צילום עם כל הציוד המקצועי הנדרש לכם להפקת סרטוני הדרכה או הדרכות וקורסים מקצועיים בזום במידת הצורך. במקום גם חדר אוכל גדול ומרווח עם אפשרות להזמנת קייטרינג בתוספת תשלום. במקום הסדרי נגישות ברמה הגבוהה ביותר הכוללים דלת כניסה רחבה, מעלית מותאמת לנכים, שירותי נכים, רמפה לכיסאות גלגלים ועוד.

גישות כנסים

הגעת למקום הנכון! - > דרך הגעה בוויז < ״גישות כנסים״ היא חברת בת בקבוצת גישות למצוינות מיסודו של ד"ר צבי ברק. מרכז הכנסים הוא המקום המושלם לקיום אירועי חברה, הדרכות פנים...

המשך קריאה