ארגון וניהול זמן

האם קורה לך לעתים, שהנך מסיים יום עבודה וחש מתוסכל על כך שלא הספקת לעשות את מה שתכננת לאותו היום?

האם ישנם מצבים שבהם אתה מרגיש שהיית יכול להספיק יותר?  אילו…

הזמן, שלא כמו כוח אדם או כסף, הוא משאב מתכלה, ואין לנו יכולת לצבור אותו או להשיבו.

על מנת לנהל זמן נכון, יש לתכננו ולהיערך באופן שיטתי לניצולו המלא.

מטרה

הכרת עקרונות בניהול אפקטיבי של זמן, לימוד תהליכי מתן עדיפויות, זיהוי גורמי הפרעה, בזבזני זמן ופיתוח דרכי התמודדות.

נושאים עיקריים

  • בעיות בניהול זמן – זיהוי וניתוח
  • חלוקת זמן לתכנון ולעבודה ישירה
  • מודל קביעת עדיפויות: חשוב – דחוף
  • בזבזני זמן אישיים – זיהוי ודרכי התמודדות
  • טיפול יעיל בניירת, מיילים, טלפונים ופגישות
  • האצלת סמכויות, כיצד "לקנות" מזמנם של אחרים?

ניתן להזמין את הנושא כסדנה פנים ארגונית או הרצאה לעובדים.


לפרטים: 077-2318853 | hadracha@gishot.co.il


** ההדרכות ניתנות גם באונליין **