תקשורת בינאישית אפקטיבית

אינטרקציה, אבחון נכון של המסרים המועברים במגע עם אנשים שונים – מאפשר תקשורת יעילה המתאימה לדרישות המצב המשתנות.

מטרת הסדנה:

  • הגברת המודעות לחשיבותה של תקשורת בינאישית בסביבת העבודה בפרט ובכלל.
  • זיהוי ופיתוח מיומנויות התנהגותיות ההכרחיות לשיפור התקשורת הבינאישית והבינארגונית.

נושאים עיקריים בתקשורת בינאישית:

  • מרכיבי תקשורת בינאישית אפקטיבית.
  • פיתוח מיומנויות התקשורת הבינאישית – הקשבה, קבלה ופתיחות.
  • תקשורת לא מילולית ושפת גוף – מסרים גלויים ומסרים סמויים.
  • מיומנויות תקשורת הנדרשות לטיפול בלקוחות, בעמיתים ובכפיפים.
  • כיצד לנהל שיחה יעילה?
  • יחסי אנוש ככלי שיווקי.
  • קבלה ומתן של משוב אפקטיבי מהסביבה.

ניתן להזמין את הנושא כסדנה פנים ארגונית או הרצאה לעובדים.