סדנת מכירות – איך היא תורמת לקידום הארגון?

סדנת מכירות מיועדת לכל איש מכירות באשר הוא. היא נועדה להעניק כלים לייעול ההתנהלות מול הלקוח. בסדנאות מסוג זה תוכלו לקבל את כל הידע הנדרש על מנת להביא מספר רב יותר של לקוחות לארגון ולקדם את הקריירה שלכם צעד אחד קדימה. כאן המקום לאנשי מכירות למצוא את החיבור בין עולם המכירות להנאה ומצוינות אישית. 

מה לומדים במסגרת סדנת מכירות?

סדנת מכירות היא אחד הכלים האפקטיביים ביותר אשר קיימים בארגון. הצוות חייב להיות חד, ענייני ומתפקד לאורך כל הדרך. הם אלו אשר מהווים את מקור הפרנסה של החברה, על כן הם חייבים לעבור את ההכשרה המתאימה.

הסדנה יכולה לתרום רבות הן לאנשי מכירות חדשים והן לוותיקים. במסגרת הסדנה ניתן לשים דגש על התחומים הבאים – 

  • מיומנויות בין אישיות– יכולות התקשורת של איש המכירות הן המיומנויות המשמעותיות שלו, שהרי יכולת התקשורת עוזרת לבנות מערכת יחסים של אמינות ונאמנות בין הלקוח לאיש המכירות. על כן, במהלך הסדנה יתורגלו הנושאים אשר משפרים את היכולת הזו, הקשבה, העברת מסרים נכונים ומתן משוב ללקוח ועוד. 
  • הבנה מעמיקה של תהליך המכירה– המכירה אינה רק מיומנות, היא תהליך בפני עצמו ועל מנת לדעת אילו שיטות ודרכים יכולים להיות אפקטיביים בצורה הטובה ביותר, על איש המכירות יהיה ללמוד על התהליך עצמו, השלבים השונים, הגורמים אשר יכולים להשפיע על המכירה עצמה והבנת נקודת מבטו של הלקוח. 

הכרת המוצר 

חלק בלתי נפרד מתהליך המכירה הוא ההכרה של המוצר או השירות אשר מוצא על ידי הארגון. חשוב לוודא כי צוות המכירות מכיר את כל יתרונותיו של המוצר אשר הם מציעים ללקוחותיהם. הכרת המוצר חייבת להיות חלק מהסדנה אשר צוות המכירות עובר. קבוצת גישות למצוינות מעמידה לרשותכם מגוון רחב של סדנאות אשר יכולות להביא למימוש הפוטנציאל הכלכלי אשר טמון בעובדים ובארגון שלכם.