מיומנות מתן משוב למנהלים

מנהלים וראשי צוותים נדרשים לקדם את איכות הביצוע של עובדיהם ועמיתיהם ואת היכולות שלהם ע"י מתן משוב .

מטרת שיחת המשוב הינה לשקף לעובד את הערכה של המנהל, וללמד את העובד תוך חיזוק נקודות החוזק אותן יש לשמר והתמקדות בנקודות החולשה תוך מתן פתרונות ודרכים לשיפור ביצועים אישיים וצוותיים.

משובים רבים ניתנים באופן אמוציונאלי, ללא הכנה מצד המנהל נותן המשוב.

מתן משוב אפקטיבי, מעצים את המנהל כמנהיג, מקדם תוצאות עבורו, עבור העובד ועבור המלון.

מטרת הסדנא להקנות, לשפר ולפתח בקרב המנהלים מיומנות של הערכה אפקטיבית של עובד ומתן משוב מעצים וממוקד.

נושאים עיקריים:

  • ניהול שיחת משוב יעילה פנים מול פנים.
  • שימוש בשיחת המשוב כמנוף להגברת המוטיבציה של העובד.
  • כיצד להשתמש בשיחת המשוב לשיפור תפוקות ?
  • אימון המנהלים בכתיבת הערכה