להפוך את הצוות שלך למומחים בשירות יוצא דופן
לא תמיד זה פשוט לתת שירות ולכן מי שעובד עם לקוחות ומחויב לשירות לא פחות ממעולה יצטרך עזרה בקבלת טיפים ועצות איך להיות העובד הכי טוב, כזה שהלקוח ירגיש שמחייך אליו ויעשה הכל כדי לעזור לו. עניין זה נכון לכל סוג של שירות וללא קשר לדרך שבה השירות ניתן – פרונטלית, דרך הטלפון או אפילו בהתכתבות דרך הטלפון הנייד וכתובת המייל. דרך הדרכת שירות מקצועית שמועברת על ידי אנשי מקצוע מהתחום אפשר ללמוד לא מעט על הדרך הנכונה להשיב, על הבעת אמפטיה ללקוח, על דרכים ידידותיות וחיוביות לתת תשובה שלילית וכמובן איך לדאוג לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.
איך מתבצעת הדרכת שירות?
חשוב להבין שהזמנת הדרכת שירות במיקור חוץ חייבת להתבצע בהתאמה אישית לכל מקום עבודה, חברה או ארגון. דרך מתן השירות של כל חברה יכולה להיות שונה ואחרת משל אחרים וכמובן שההדרכה צריכה לשלב גם התנסויות מעשיות על מנת שאכן העובדים ייצאו ממנה נשכרים ועם ידע חדש ומשמעותי. כך מי שמעביר את ההדרכה יכול לתת דוגמאות המבוססות על היומיום האמיתי של נותני השירות כלפי הלקוחות שלהם, לעזור להם להתמודד עם תרחישים אמיתיים שעשויים לקרות וכמובן להציע את דרך המענה שתתאים לעבודה היומיומית שלהם. כשכל החומר של ההדרכה יהיה מרוכז עבורם – הם יוכלו להמשיך וליישם אותו גם בהמשך.
החשיבות של מתן שירות טוב ואיכותי
לשום חברה שנותנת שירות אין זכות קיום אם התקשורת ומערכת היחסים שלה עם הלקוחות שלה לא תהיינה טובות וחיוביות. בכל תחום כמעט כיום יש ללקוחות והצרכנים זכות בחירה ואם הם ירגישו שהם לא מקבלים שירות לשביעות רצונם הם בהחלט יצביעו ברגליים ויפנו לספקים אחרים. הדרכת שירות כיום לא נחשבת למותרות ובהרבה מאד קורסים והכשרות של נציגי שירות אפשר להיתקל בהדרכות בנושאי שירות המועברות על ידי אנשי מקצוע בהתאמה אישית להכשרה הספציפית.
מתעניינים בהדרכת שירות עבור העובדים שלכם? פנו לגישות הדרכה וייעוץ והתאימו את ההדרכה הנדרשת בדיוק לצרכים והמאפיינים של הארגון שלכם.