g

חשיבות הדוגמה האישית בניהול

תפקיד המנהל מגוון, מעניין ולעתים סיזיפי.

עצם היות המנהל בתפקיד ניהולי, משמעותו אחריות על צוות, תחום, נושא ועליו לעמוד בסטנדרטים והיעדים המאפיינים את הארגון.

הדרישות של המנהל מעובדיו הנה נגזרת של מדיניות הארגון וציפיותיו.

אך ברור הוא כי הציפייה מהמנהל לתת דוגמה אישית בארגון הן כמי ששייך לדרג ניהולי והן כמי שמנהל אנשים וראוי שייתן דוגמה אישית.

מטבע הדברים יותר משמושפעים העובדים מדברי המנהל, הם מושפעים מהדוגמה האישית אותה הוא מפגין.

 

לדוגמה, מנהל שנוהג לא להתייחס לעובדיו, מתהלך בפנים זעופות, מבקר ובא בטענות, יתקשה לבקש מעובדיו שיהיו שרותיים, נעימים ומתחשבים כלפיי לקוחות.

האווירה שמייצר המנהל בסביבת העבודה מקרינה על האווירה שהעובד יעביר כלפיי לקוחותיו.

כנ"ל לגבי מנהל שנוהג לאחר לפגישות וצפה מהכפופים לו לדייק בהגעה לפגישות.

 

הדגשים בדוגמה האישית כוללים:

  • את ההופעה
  • עמידה בלוחות זמנים
  • אופן ההתנהלות בישיבות
  • כבוד שהמנהל רוכש לכפופים לו ולעמיתיו לעבודה.

סדנת מכירות לעובדים בקבוצת גישות למצויינות

 

גישות הדרכה וייעוץ פיתחה סדנה ייחודית למנהלים שהדגש הוא על המנהל כנותן דוגמה אישית, כוחה, השפעתה על איכות הניהול והתפוקות המתבקשות לארגון.

רוצים לשמוע עוד על סדנאות למנהלים? מעוניינים באיתור צרכים וייעוץ- צרו עמנו קשר, בשביל זה אנחנו כאן-  077-2318853

כותבת המאמר הנה ד"ר מיכל שלי ברק, מי שנחשבת למובילה בארץ בתחום ההדרכה ובתחום האימון האישי למנהלים בכירים.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support