מטרת הסדנא, הקניית מיומנות בקידום מכירות וביצוע up sale, תוך מתן שירות מצוין ללקוח ע"י אימון ותרגול משתתפי הסדנא בסימולציות המתרחשות במסגרת עבודתם בתחום המכירות.
נושאים עיקריים:
- מהו 'שירות מוכר'? שלביו ויישומו בעבודת הנציגים במוקדים.
- אופן המענה הקולי כחלק מתהליך המכירה והשירות לאורחים פוטנציאלים
- מצוינות במתן שירות טלפוני המקדם תהליכי מכירה.
- טכניקות ליצירת 'כימיה' תקשורתית מקדמת לסגירת הזמנות תוך מתן מענה שירותי.
- התמודדות עם התנגדויות מול אורחי המלונות
- פתרון בעיות ודילמות בזמן אמת באופן יצירתי במטרה לסגור עיסקה.
- 'מכירה נלווית' – אופן הצעת מגוון סוגי החדרים, שירותי ומתקני המלון לאורחים.
- אימון המשתתפים בשיחות UP SALE ע"י סימולציות.