סדנה למחלקת שיווק ומכירות

מטרת הסדנא, הקניית מיומנות בקידום מכירות וביצוע up sale, תוך מתן שירות מצוין ללקוח ע"י אימון ותרגול משתתפי הסדנא בסימולציות המתרחשות במסגרת עבודתם בתחום המכירות.

נושאים עיקריים:

  • מהו 'שירות מוכר'? שלביו ויישומו בעבודת הנציגים במוקדים.
  • אופן המענה הקולי כחלק מתהליך המכירה והשירות לאורחים פוטנציאלים
  • מצוינות במתן שירות טלפוני המקדם תהליכי מכירה.
  • טכניקות ליצירת 'כימיה' תקשורתית מקדמת לסגירת הזמנות תוך מתן מענה שירותי.
  • התמודדות עם התנגדויות מול אורחי המלונות
  • פתרון בעיות ודילמות בזמן אמת באופן יצירתי במטרה לסגור עיסקה.
  • 'מכירה נלווית' – אופן הצעת מגוון סוגי החדרים, שירותי ומתקני המלון לאורחים.
  • אימון המשתתפים בשיחות UP SALE ע"י סימולציות.