מצוינות במתן שירות לעובדי המלון

מצוינות במתן שירות לעובדי המלון

מצוינות במתן שירות לעובדי המלון, כולל התמודדות שירות תחת עומס

בשוק התחרותי בתחום המלונאות היום ישנה חשיבות רבה ליצירת חוויה לאורחי המלון. מצויינות במתן שירות הינו נדבך בסיסי ביצירת חוויה לאורחי המלונות.

'שירות תחת עומס' הינה הדרכה חוויתית לכלל עובדי המלון הנותנים שירות (פרונטלי) לאורחים לקראת תקופת העומס בקיץ.

מטרת הסדנא הקניית מיומנויות לשירות איכותי וברמה גבוהה לכלל עובדי מחלקות המלון הנותנים שירות לאורחי המלון, ומותאם לאופי המחלקות השונות על מנת לייצור שביעות רצון גבוהה של האורחים. בנוסף, גיבוש, ובניית גאוות יחידה ותחושת שייכות בקרב העובדים. הנושאים יותאמו באופן סופי לצרכי עובדי המלון, לאחר שיחת איתור הצרכים.

במהלך הסדנא נקיים סימולציות של עובדי המלון בניהול שיחה יעילה עם האורחים ואימון בתקשורת בלתי מילולית בעמידה מול אורחי המלון.

 
יצירת קשר

הרשמה לניוזלטר גישות
לקבלת מודל המצויינות