חוויית שירות - ד

חוויית שירות - ד"ר מיכל שלי ברק

״הכל כלול״ ערוץ 10

ד"ר מיכל שלי ברק מגיבה בתוכנית ״הכל כלול ״ בערוץ 10 ב- 01.06.15 בהגשת סיון כהן על בעיית הקשישים בשימוש אמצעי התחבורה בישראל.

חווית השירות הינה נכס יקר ערך בכל מדורי העשייה במשק, נהגי אוטובוס הם רק דוגמא אחת ממכלול נותני השירות שאינם מבינים שחלק בלתי נפרד מתפקידם זה ליצור חווית שירות ללקוחות.

ד"ר מיכל שלי ברק בראיון לתוכנית "הכול כלול" בערוץ 10, הגיבה לנושא "הקשישים באוטובוסים", אשר העסיק מדינה שלמה בתקופה האחרונה, הנסיעה באוטובוס עבור אנשים מבוגרים הפכה ל"לא בטוחה" עבורם בשל נהיגתם הפרועה הבאות לידי ביטוי בבלימות פתאומיות, סיבובי פרסה חדים וכו'.

ד"ר מיכל שלי ברק מציעה פתרון לזמן ארוך אשר מופנה ישירות למעסיקי הנהגים לעשות שימוש בהדרכות וקורסים לנהגי אוטובוס על מנת שיוכלו לקבל הדרכה ואימון התנהגותם כלפי הנוסעים, כיצד ראוי להתנהג ואיך להתנהל מול לקוחות החברה שהם בעצם הנוסעים.

על פי ד"ר מיכל שלי ברק, תפקידם של נהגי האוטובוס היא לא רק בהעברת הנוסעים ממקום אחד לשני כאילו היו חפצים, אלא מדובר בבני אדם על כן השירות חייב לכלול רמת שירות גבוהה ומותאמת לקהל לקוחותיה.

על כן, נוסף על תפקידם, עליהם ליצור חווית שירות עבור הנוסעים מידי יום, אשר יבואו לידי ביטוי בחיוך, הבעת סבלנות והתחשבות באנשים מבוגרים וצעירים.

לפרטים נוספים בנוגע לקורסים והדרכות לעובדים בנושא "מצוינות במתן שירות" -  לחץ כאן.

 
יצירת קשר

הרשמה לניוזלטר גישות
לקבלת מודל המצויינות