תקשורת בינאישית אפקטיבית

תקשורת בינאישית אפקטיבית

תקשורת בינאישית הינה מאבני היסוד החשובות ביותר בכל אינטראקציה. אבחון נכון של המסרים המועברים במגע עם אנשים שונים - לקוחות, עמיתים, כפיפים, ממונים, מאפשר תקשורת יעילה המתאימה לדרישות המצב המשתנות.

 

נושאים עיקריים בתקשורת בינאישית:

  • מרכיבי תקשורת בינאישית אפקטיבית.
  • פיתוח מיומנויות התקשורת הבינאישית - הקשבה, קבלה ופתיחות.
  • תקשורת לא מילולית ושפת גוף - מסרים גלויים ומסרים סמויים.
  • מיומנויות תקשורת הנדרשות לטיפול בלקוחות, בעמיתים ובכפיפים.
  • כיצד לנהל שיחה יעילה ?
  • יחסי אנוש ככלי שיווקי.
  • קבלה ומתן של משוב אפקטיבי מהסביבה.

 

מטרת הסדנה:

  • הגברת המודעות לחשיבותה של תקשורת בינאישית בסביבת העבודה בפרט ובכלל.
  • זיהוי ופיתוח מיומנויות התנהגותיות ההכרחיות לשיפור התקשורת הבינאישית והבינארגונית

 

 

ניתן להזמין את הנושא כסדנה פנים ארגונית או הרצאה לעובדים

ההרצאה בנושא "תקשורת בינאישית אפקטיבית"

הינה הרצאה חווייתית המעניקה ידע רב אודות התקשורת המילולית והבלתי מילולית (שפת גוף), מעניקה כלים לניהול שיחה יעיל באמצעות אבחון נכון של מסרים גלויים ומסרים סמויים המועברים בין עובדי החברה לסביבתם (לקוחות, עמיתים, כפיפים, ממונים וכו'). תוך פיתוח מודעות עצמית ופיתוח מיומנויות לשיפור השליטה במסרים ע"י העובדים

 

לבירורים נוספים והזמנות השאירו פרטים בדף צור קשר ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם.

 

מידע נוסף אודות: סדנאות לעובדים  |  סדנאות למנהלים  |  הזמנת הרצאות

 
יצירת קשר

הרשמה לניוזלטר גישות
לקבלת מודל המצויינות