הרצאות מעניינות

הרצאות מעניינות

הרצאות מעניינות לעובדים ומנהלים

גישות הדרכה ויעוץ הינה חברת-בת של קבוצת גישות למצוינות אשר הוקמה בשנת 1987 כחברת הדרכה ויעוץ, ע"י ד"ר צבי ברק - מומחה לניהול ולמדעי ההתנהגות, החברה חרטה על דגלה את ערך המצוינות, כאשר עיקר עיסוקה הוא בהכשרה, הדרכה ובאימון של מיומנויות בתחום ההתנהגותי לארגונים ולקהל הרחב.

לחברה צוות מרצים מקצועי ומיומן בעלי השכלה אקדמית וניסיון רחב היקף בחברות וארגונים בארץ ובחו"ל.

ההרצאות מתאימות כפעילות הדרכה לעובדים, לכנסי חברה, הרצאה לאירועים, הרצאה ללקוחות החברה, הרצאה במסגרת הרמת כוסית לחג, פתיחת שנה, סיכום שנה, וכו'... ניתן לקיים ההרצאות בכל פורום, בכל הארץ.

 

מחפשים הרצאות מעניינות לעובדים?

אנו בגישות הדרכה ויעוץ נתאים עבורכם את ההרצאה הטובה ביותר בהתבסס על:

 

1. הנושא אותו תרצו לקדם ולהעביר למשתתפים - שיפור מכירות, שיפור שירות לקוחות, ליווי מנהלים, הדרכת דרג בכיר, הכנה לפרישה, שיפור בטיחות וימי כשירות ועוד.

2. אפיון קהל היעד – עובדים במחלקות שונות, מנהלי בדרגים שונים, מהנדסים, אנשי הייטק, עובדי חינוך, אנשי צבא, כספים ועוד.

 

להלן רשימת הרצאות מעניינות אותן ניתן להזמין לכל אירוע, כנס, הרמת כוסית, חג ועוד

1. "להיות מצויין" עם ד"ר צבי ברק

ד"ר צבי ברק, מנכ"ל ומייסד קבוצת גישות, מומחה למדעי ההתנהגות, בעל ניסיון רב בניהול, הנחיה והדרכה, אחד המרצים המבוקשים בישראל בתחומי המצוינות האישית והעסקית. מעביר הרצאה חווייתית, מלאת הומור, שנונה ואינטליגנטית, המקנה למשתתפיו תובנות ייחודיות וכלים פרקטיים לקידום ומימוש יעדיהם האישיים והעסקיים. (ניתן להזמין את ההרצאה עם מתנה לכל משתתף -סט ספריו של ד"ר צבי ברק)

2. "סוד הכישורים המנצח" עם ד"ר מיכל שלי ברק

ד"ר מיכל שלי ברק, מנכ"ל גישות הדרכה ויעוץ הינה מומחית באסטרטגיה התנהגותית, בעלת ניסיון ביעוץ אישי ואימון מנהלים, מומחית במצבי משבר, מרצה ויועצת לחברות וארגונים מובילים בשוק. הרצאתה מרתקת ומציגה את הכישורים הנדרשים לצמיחה והצלחה אישית וארגונית. (ניתן להזמין את ההרצאה עם מתנה לכל משתתף –"סוד הכישורים המנצח" מאת ד"ר מיכל שלי ברק)

3. "בונים גאוות יחידה" עם מר דרור ורדי

מר דרור ורדי, סמנכ"ל מקצועי ויועץ ארגוני בכיר בגישות הדרכה ויעוץ, בעל מומחיות בתחום הייעוץ הארגוני, מעל 20 שנות ניסיון בתחומי ההנחיה, הדרכה ויעוץ לעובדים ומנהלים בארגונים שונים. מעביר הרצאה בתחום הנעת קבוצת עובדים, גיבושם ושיפור ביצועיהם תוך הקניית כלים רלוונטיים לבניית צוות מנצח.

4. תקשורת בין אישית אפקטיבית ושפת גוף 

הרצאה חווייתית המעניקה ידע רב אודות התקשורת המילולית והבלתי מילולית (שפת גוף), מעניקה כלים לניהול שיחה יעיל באמצעות אבחון נכון של מסרים גלויים ומסרים סמויים המועברים בין עובדי החברה לסביבתם (לקוחות, עמיתים, כפיפים, ממונים וכו'). תוך פיתוח מודעות עצמית ופיתוח מיומנויות לשיפור השליטה במסרים ע"י העובדים (ניתן להזמין גם כסדנה).

5. אינטליגנציה רגשית ככלי להצלחה אישית ומקצועית 

הרצאה אינטגרטיבית ומהנה העוזרת בשיפור יכולותיהם של עובדי הארגון באמצעות רכישת כלים ייחודיים העוזרים למשתתפיו ליצור איזון פנימי כדרך לצמיחה אישית ומקצועית כאחד. באמצעות חיזוק הביטחון העצמי, פיתוח מודעות עצמית, דבקות במטרה, מוטיבציה עצמית, אמפטיה וכשירות חברתית, פיתוח יכולת ההשפעה על הסביבה, קבלת שינוי וכו'. (ניתן להזמין גם כסדנה)

6. ארגון וניהול זמן 

הרצאה המקנה ידע אודות ניהול זמן נכון, משתתפיו רוכשים כלים וטכניקות מתקדמות בניהול זמן אפקטיבי ע"י בניית סדר עדיפויות, זיהוי גורמי הפרעה (מבזבזי זמן ) ומתן דרכי התמודדות שונים (ניתן להזמין גם כסדנה)

7. תהליך קבלת החלטות

הרצאה דינאמית העוסקת בתהליכי קבלת החלטות לעובדים בדרגים שונים, ההרצאה מקנה למשתתפיו ידע וכלים ייחודיים לאיתור וניתוח אלטרנטיבות קיימות ותהליך בחירת האלטרנטיבה המתאימה ביותר לסיטואציה.

8. התמודדות אפקטיבית עם מצבי לחץ ושחיקה בעבודה

הרצאה ייחודית המותאמת לבעלי תפקיד ממקצועות שוחקים, המעניקה למשתתפיה דרכי התמודדות עם מצבי לחץ ושחיקה בעבודה, תוך הקניית ידע וכלים מתחום מדעי ההתנהגות. (ניתן להזמין גם כסדנה).

9. פיתוח חשיבה יצירתית

הרצאה חווייתית המקנה כלים וטכניקות לעובדים במציאת פתרונות לבעיות דרך פיתוח חשיבה יצירתית, ע"י שינוי צורת ההסתכלות שלהם על הסיטואציה, פרשנות ושינוי התפיסה שתשנה את המציאות. (ניתן להזמין גם כסדנה)

10. תדמית והופעה מנצחת

הרצאה דינאמית המלווה בדוגמאות מעולם התוכן של המשתתפים בעבודה בשטח, מקנה למשתתפיו ידע וכלים מתחום מדעי ההתנהגות, ועוסקת בבניית תדמית אישית ומקצועית ליצירת רושם ראשוני חיובי.

11. מתן שירות איכותי כמפתח להצלחה

הרצאה מותאמת לבעלי תפקיד הנדרשים לתת שירות במסגרת תפקידם (נציגי מכירות ושירות לקוחות), ההרצאה מציגה את חשיבות השירות בארגון ככלי שיווקי המסייע בין היתר בהגברת שביעות רצון לקוחותיו. ההרצאה מקנה למשתתפיו ידע וכלים מתקדמים במתן שירות איכותי ללקוחות החברה. (ניתן להזמין גם כסדנה)

12. ניהול ומנהיגות

הרצאה מעניינת למנהלים בארגון, המסייעת בפיתוח מנהיגות אישית כחלק מעבודת המנהל, מקנה כלים וטכניקות מתקדמות בניהול ובפיתוח מנהיגות לקידום אינטרסים אישיים ועסקיים. (ניתן להזמין גם כסדנה)

 

לא מצאת את ההרצאה שאתה מחפש?

צור אתנו קשר ואנו נבנה עבורך הרצאה מותאמת אישית לכל נושא שתבחר.

 
יצירת קשר

הרשמה לניוזלטר גישות
לקבלת מודל המצויינות