תדיראן

היי אורית,

בסדנת המנהלים שהוצגה ע"י יניב נהנו כולנו כולל סמנכ"ל השרות, היה שיתוף פעולה מלא של המנהלים עם המרצה.

אין ספק כי בסדנא ניתן היה ללמוד הן על עצמנו כאנשים והן כמנהלים, כמו כן יניב העביר את המסר בצורה ברורה כיצד ניתן לנהל את זמן העבודה בצורה נכונה וכיצד לעביר זאת הלאה.

כמו כן קיבלנו מס' טיפים כיצד לנהל משוב עם העובדים.

בסדנאות הנציגים:

הנציגים חזרו עם חיוך ומסרו כי היה כיף ומעניין (במיוחד החידות).

גילי נתנה מס' כלים כיצד אנו מטפלים בלקוח מתלונן, ואת חשיבות סגירת הטיפול מול הלקוח.

מסרי את תודתי הרבה ליניב וגילי.

בברכה,
רויטל בן-ישי
מנהלת שירות לקוחות

קידום אתרים קידום אתרים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support