שרתון ישראל

בתום קורס 'אומנות המכירה' למנהלות המכירות של רשת מלונות ישרוטל ישראל, אשר בוצע והונחה ע"י הגב' גלית אלי, מוצא אני חובה נעימה להביע את תודתי והערכתי העמוקה על ליווי, הדרכה, הנחייה, בקרה, ושיפור ביצועים מוכח של מיומנויות המכירה של המשתתפות.

לאור העובדה שחרטתם את נושא "המצוינות" על דגלכם, ניתן לומר בוודאות, כי בכל תהליך שביצענו עם ארגונכם, בעבר ובהווה, קטן כגדול, עם מרצה זו או אחרת- ערכי המצוינות, הדגש על שלמות ותשומת לב לפרטים הקטנים, שירות מעורר פליאה ופתרונות תפורים לפי מידה הם לא סיסמאות, אלא ביצוע הלכה למעשה באופן עקבי ולאורך זמן.

תודתי המסורה לגב' גלית אלי על ההנחייה וההדרכה המשובחת, תמי גינור וטלי ברגר על התיאום, אדמינסטרציה ושירות מעבר לציפיות ולכם- מרכז גישות, על שיתוף פעולה ואיכות שירותי הדרכה אשר אתם מגישים.

 

קידום אתרים קידום אתרים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support