g

שיחת משוב

כמנהלים, נדרשים אנו לא אחת להעריך את העובד בזמן נתון אם לצורך שיפור תפקודו, סיכום לגבי יכולותיו או זיהוי הפוטנציאל שלו. ניהול יעיל של שיחת משוב, תוך שימוש בטכניקות וכלים מתחום מדעי ההתנהגות יביאו לתוצאות הרצויות משיחה זו.

נושאים עיקריים: 

  • תפקיד שיחת המשוב .
  • שימוש בשיחת המשוב כמנוף להגברת המוטיבציה.
  • כיצד להשתמש בשיחת המשוב לשיפור תפוקות ?
  • ניהול שיחת משוב יעילה.
  • ההבחנה בין משוב להערכה.

 

מטרה:

הקניית טכניקות וכלים למנהלים לניהול שיחת משוב יעילה.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support