סדנה להתמודדות ופתרון קונפליקטים

סדנה למנהלים – הקניית כלים בהתמודדות עם קונפליקטים

קונפליקטים הנם חלק מהמציאות בכל ארגון דינמי, וחשוב להביאם בחשבון בעבודה הניהולית. מצבי קונפליקט יכולים להיות גורמים מדרבנים ויצירתיים המאפשרים קידום ושיפור התפקוד בארגון, אך גם ליצור רגשות תסכול, כעס ומרירות, שעלולים להוביל לנסיגה ולהתדרדרות.

מטרת הסדנה:

הבנת תהליך היווצרות הקונפליקט והשלבים בהתפתחותו תוך רכישת מיומנויות לאבחון וטכניקות לפתרונו.

נושאים עיקריים

1. מהו קונפליקט וגורמי הקונפליקט, מקורות הקונפליקט

2. אומנות התשאול

3. הקשבה אקטיבית ומיומנויות הקשבה

4. בניית מכנה משותף עם המשתתפים

5. סוגי קונפליקטים, סגנונות ניהול קונפליקטים (2 מפגשים)

6. טכניקות שכנוע ויישום

7. הקונפליקט כמנוף לצמיחה ולשינוי אישי.

8. שלבים להתפתחות קונפליקט

היקף הקורס: לבחירת הלקוח בהתאם לצרכיו

מתכונת:

מתכונת סדנאתית מבוססת על טכניקות למידה התנסותיות, דיונים

קבוצתיים, משחקי תפקיד והדמיה, ניתוח אירועים והרצאות משתפות.

להזמנת הסדנה, לאיתור צרכים ולקבלת יעוץ, אנא צרו קשר- 08-9395425

או השאירו פרטים בטופס "צור קשר"

קידום אתרים קידום אתרים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support