סדנת שירות לקוחות

מחלקת שירות לקוחות היא מחלקה חשובה בארגון שנועדה לתת מענה ללקוחות במקרים של תקלות, גביית כספים או תלונות. משום כך, מנהלים רבים מזמינים מרצים כדי להעביר סדנת שירות לקוחות לעובדים. בדרך זו יכולים העובדים לקבל כלים מעשיים להתמודדות עם לקוחות, להתגבר על בעיות כמו לחץ ושחיקה ולרכוש ידע רלוונטי אשר יעזור להם לא רק בעבודה, אלא גם בחיים האישיים.

סדנת שירות לקוחות – מה לומדים בה

הנושאים בסדנה לשירות לקוחות משתנים בין מרצה אחד למשנהו. אלה כמה דוגמאות לנושאים שניתן להיתקל בהם בסדנה מסוג זה:

  • זיהוי לקוחות – יכולת זיהוי הלקוח כבר בשיחה הראשונית בטלפון חיונית לאנשים אשר באים במגע עם לקוחות באופן תדיר כדוגמת אנשי מכירות ואנשי שירות לקוחות. בסדנה זו ילמדו נותני השירות כיצד לזהות לקוחות ולהציע להם את השירות המתאים להם, אילו לקוחות הם קצרי רוח ואילו נוחי מזג וכדומה.
  • המבנה הארגוני – כל עובד בחברה צריך לדעת את המבנה הארגוני של החברה שבה הוא עובד, וכך גם אנשי שירות הלקוחות. עובדים רבים מצויים בחברה במשך שנים ועדיין אינם מודעים לסדר הקיים בארגון. סדנת שירות לקוחות טובה יכולה לסייע למשתתפים למלא את תפקידם בדרך שתתאים לארגון שלהם.
  • השירות כתחרות – המרצה מסביר את חשיבותה של מחלקת שירות הלקוחות, ואיך עובדים טובים במחלקה זו מונעים מהלקוחות לעזוב את החברה ולעבור למתחרים.
  • לנהל משא ומתן – המרצה ייתן טיפים לניהול משא ומתן נכון עם הלקוח, במטרה להשאיר אותו בחברה ולגרום לו להיות מרוצה מהשירות.
  • טיפול בתלונות – לא קל לשמוע תלונות של לקוחות. סדנה יעילה מספקת לאנשי מחלקת השירות את הכלים הנחוצים להם להתמודדות עם לקוחות "בעייתיים" ועם תלונות המופנות כלפיהם וכלפי הארגון.

קבוצת גישות – סדנאות ברמה אחרת

קבוצת גישות למצוינות מקיימת סדנת שירות לקוחות לעובדים מכל רחבי הארץ. בסדנה דנים עם המשתתפים בין השאר בכלים הדיגיטליים שיש לנו היום אשר יכולים לעזור במתן שירות, איך ניתן להקים עסק הכולל מערך טוב של אנשי שירות לקוחות ואיך אפשר להגיב במהירות וביעילות לשאלותיהם של הלקוחות הרבים המתקשרים לארגון מדי יום ביומו. בגישות אפשר גם למצוא מגוון רחב של תכניות, הרצאות וכנסים בנושאים הקשורים לניהול תקין של הארגון.

קידום אתרים קידום אתרים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support