g

סדנאות לעובדים

אחת הדרכים הטובות שבהן יכול ארגון לפעול כדי לתגמל את העובדים שלו היא באמצעות עריכת סדנאות לעובדים. מצד אחד מדובר בשבירת שגרה מהנה, ומצד שני יש בסדנה היבט לימודי התורם להתפתחותו של כל עובד. ישנן סדנאות לעובדים המתאימות לכלל העובדים באשר הם, ואילו סדנאות אחרות ממוקדות מחלקה – כדוגמת סדנה למחלקת המכירות או סדנה למחלקת שירות לקוחות.

הדרכה לשירות לקוחות– אמנות הדיבור עם האנשים לא רק נרכשת במהלך ניסיון חיינו, אלא גם נלמדת. סדנאות לעובדים העוסקות בנושא מתן שירות לעובדים נוגעות בנושאים כמו טיפול איכותי של לקוחות, זיהוי מהיר של לקוחות פנים וחוץ או התמודדויות עם שחיקה בעבודה אינטנסיבית.

הדרכת בטיחות– שמירה על כללי הבטיחות מסייעת בהצלת חיים במצבי חירום. בעלי ארגונים הדואגים לשלום עובדיהם מזמינים הדרכות בטיחות במטרה להגן על העובדים שלהם. בסדנאות אלה עוסקים המרצים בנושאים כמו התפנות במקרה של שריפה, ירידה למקלטים בזמן מלחמה, התנהלות נכונה בעת רעידת אדמה או איתור תקלות בטיחות במקום העבודה.

סדנה לאנשי מכירות – סדנה זו מסייעת לאנשי המכירות להתמודד עם אתגרים שונים הצצים במהלך עבודתם, כולל התמודדות עם התנגדויות של לקוחות, היכולת "לקרוא" את הלקוח ולהתאים לו את המוצר הדרוש לו, התמודדות עם לחץ ושחיקה שהם חלק בלתי נפרד בעבודה זו או שימוש באמצעים טכנולוגיים למכירות.

ייעוץ ארגוני– קורס או סדנה בנושא ייעוץ ארגוני מיועדת להעשרת הידע של העובדים. הייעוץ הארגוני מאפשר לעובדים להכיר טוב יותר את הארגון שבו הם מצויים במשך רוב שעות היום, תוך שימת דגש על המבנה הארגוני והבעיות הצצות בו.

קבוצת גישות

קבוצת גישות למצוינות הוקמה ב-1987 במטרה לספק לעובדים ולמנהלים ליווי מקצועי ואיכותי. אם ברצונכם לארגן יום עיון לעובדים שלכם, תוכלו להזמין סדנאות לעובדים והדרכות איכותיות המועברות מטעם טובי המרצים. כאן יכולים העובדים לקבל מידע חדש, להרחיב את אופקיהם ולהשתמש בכלים שהם רכשו לביצוע עבודתם על הצד הטוב ביותר. בקבוצת גישות ייהנו המשתתפים מיחס חם ומאימון אישי שנועד להפיק מהעובדים את המיטב.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support