g

סדנאות בנושא שירות לקוחות

סדנת שירות לקוחות עוסקת במיומנויות שירות אותן כל נותן שירות באשר הוא חייב להכיר. תחום שירות הלקוחות עלול לעיתים להיות מורכב ומאתגר בצורה רבה, על כן ישנו הכרח בסדנאות מסוג זה בכדי להעניק לעובד את הכלים הנכונים להתמודדות נכונה עם הלקוח ועם העומס בעבודה. זכרו, ככל שהעובדים שלכם יהיו מקצועיים יותר, מרוצים במקום עבודתם ויקבלו את ההכשרה הנכונה, הריש שהם יצליחו להעביר חוויית שירות נעימה יותר ללקוחות שלכם. 

מה ניתן להשיג במסגרת סדנת שירות לקוחות ?

כל עובד אשר מעניק שירות ללקוח חייב לעבור את ההכשרה המתאימה אשר תלמד אותו כיצד ניתן יהיה להגביר את שביעות רצון הלקוח על ידי הענקת חוויית שירות איכותי. הדרך שבה אתם תבחרו להתייחס לעובדיכם, תתגלם גם ביחסם של העובדים שלכם ללקוחות. יתרונותיה של סדנה כוללים בין השאר את הענקת מיומנויות חשובות לצוות העובדים שלכם:

  • • שיפור של תודעת השירות ללקוח.
  • • פיתוח יכולת הקשבה ללקוח תוך שיקוף של רצונותיו.
  • • אבחנה בגורמים אשר מניעים את הלקוח.
  • • פיתוח מיומנות תקשורת בין אישית עם הלקוח. זו תאפשר את יצירת הקרבה ביניהם ותעזור לפתור התנגדויות בצורה יעילה ומקצועית. 
  • • מציאת פתרון יצירתי אשר יענה על צרכיו של הלקוח ויהפוך גם לקוח קשה ללקוח שבע רצון.
  • • פיתוח של הווי צוות. כך כל איש במערך שירות הלקוחות שלכם ידע כי צוות העובדים אשר לצדו ישמחו לעזור לו במידה וימצא עת עצמו בבעיה שלא מצליח למצוא לה פתרון. 

מצוינות בשירות

שמירה על בסיס הלקוחות היא הדרך הנכונה ביצירת בסיס הכנסה קבוע ויציב לארגון שלכם. על מנת לשמור על הלקוחות מרוצים, אנשי השירות שלכם חייבים לרכוש את המיומנויות הדרושות על מנת שיצליחו להעביר את חוויית השירות האולטימטיבית תוך מציאת פתרון שישביע את רצונם של הלקוחות. קבוצת גישות למצוינות ישמחו לעמוד לצדכם בכל שלב בכדי לוודא כי הצוות והארגון שלכם ממצים את הפוטנציאל שלהם.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support