g

מתן משוב למנהלים

מנהלים וראשי צוותים נדרשים לקדם את איכות הביצוע של עובדיהם ועמיתיהם ואת היכולות שלהם ע"י מתן משוב .

מטרת שיחת המשוב הינה לשקף לעובד את הערכה של המנהל, וללמד את העובד תוך חיזוק נקודות החוזק אותן יש לשמר מחד

והתמקדות בנקודות החולשה תוך מתן פתרונות ודרכים לשיפור ביצועים אישיים וצוותיים.

משובים רבים ניתנים באופן אמוציונאלי וללא תורה סדורה וללא הכנה מצד המנהל נותן המשוב.

מתן משוב אפקטיבי, מעצים את המנהל כמנהיג, מקדם תוצאות עבורו, עבור העובד ועבור המלון.

מטרת סדנת מתן משוב להקנות, לשפר ולפתח בקרב המנהלים מיומנות של הערכה אפקטיבית של עובד ומתן משוב מעצים וממוקד.

נושאים עיקריים שיועברו בהדרכה:

ניהול שיחת משוב יעילה פנים מול פנים. שימוש בשיחת המשוב כמנוף להגברת המוטיבציה של העובד. כיצד להשתמש בשיחת המשוב לשיפור תפוקות ? אימון המנהלים במלון בכתיבת הערכה לעובד ולמתן משוב פנים מול פנים בעזרת טמ"ס (טלוויזיה במעגל סגור).

 

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support