g

התמודדות עם לקוחות תוקפניים

בעקבות מקרי האלימות, המתועדים בתקשורת וההתמודדות היום יומית של נותני שירות עם לקוחות תוקפניים, ברצוננו להציע לך תוכנית הדרכה ייחודית, שפותחה ע”י צוות גישות להתמודדות עם לקוחות אגרסיביים. התוכנית הינה אפקטיבית וחוויתית ומועברת במתכונת סדנאית.

התמודדות עם תוקפנות לקוחות היא מהאתגרים הגדולים של נותני השירות, בתקופה של שגרה בכלל, ובתקופות של מצוקה בפרט.
קיימת חשיבות רבה להקניית כלים וטכניקות מעולם מדעי ההתנהגות, לבעליי התפקידים הבאים במגע עם אוכלוסיית הלקוחות, להתמודדות עם התנהגות חריגה של אוכלוסיה זו.

מה אנחנו מציעים?
הדרכה ואימון דרגיי הניהול ונותני השירות, בצורה חוויתית ופרקטית, על מנת שיהיו מסוגלים לאבחן את הפוטנציאל לתוקפנות, להתמודד בשעת הצורך עם ההתנהגות החריגה של הלקוח, לשלוט בסיטואציות אלו בביטחון, ולצאת מהן תוך מיזעור נזקים.

 

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support