הדרכות למחלקת שיווק ומכירות

מטרת ההדרכה הקניית מיומנות בקידום מכירות וביצוע up sale, תוך מתן שירות מצויין ללקוח ע"י אימון ותרגול משתתפי הסדנא בסימולציות המתרחשות במסגרת עבודתם בתחום המכירות.

אופן המענה הקולי כחלק מתהליך המכירה והשירות לאורחים פוטנציאלים

* מהו 'שירות מוכר', שלביו ויישומו בעבודת הנציגים במוקדים.

* מצוינות במתן שירות טלפוני המקדם תהליכי מכירה.

* טכניקות ליצירת 'כימיה' תקשורתית המקדמת לסגירת הזמנות תוך מתן מענה שירותי.

התמודדות עם התנגדויות מול אורחי המלונות

* פתרון בעיות ודילמות בזמן אמת באופן יצירתי במטרה לסגור עיסקה באופן מיידי.

* קיבעונות נפוצים בעבודה היומיות של הנציגים במוקד.

'מכירה נלווית' – אופן הצעת מגוון סוגי החדרים, שירותי ומתקני המלון לאורחים.

* אימון המשתתפים בשיחות UP SALE ע"י סימולציות המתרחשות בשיחות עם לקוחות.

 

קידום אתרים קידום אתרים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support