ארגון וניהול זמן

האם קורה לך לעיתים, שהינך מסיים יום עבודה וחש מתוסכל על כך שלא הספקת לעשות את מה שתכננת לאותו היום? האם ישנם מצבים שבהם אתה מרגיש שהיית יכול להספיק יותר, אילו…?

הזמן, שלא כמו כח אדם או כסף, הוא משאב מתכלה, ואין לנו יכולת לצוברו או להשיבו. על מנת לנהל זמן נכון, יש לתכננו ולהערך באופן שיטתי לניצולו המלא.

מטרה:

הכרת עקרונות בניהול אפקטיבי של זמן, לימוד תהליכי מתן עדיפויות, זיהוי גורמי הפרעה, בזבוז זמן ופיתוח דרכי התמודדות.

רקע:

הזמן הוא מהמשאבים היקרים ביותר העומדים לרשותנו, אך בהשוואה למשאבים אחרים, כגון כח אדם או אמצעי יצור, הזמן הוא משאב מתכלה ובלתי גמיש לחלוטין. אין זה חשוב עד כמה רב הביקוש- ההיצע לא יגדל. אולם, כשם שניתן לנהל משאבים ארגונים אחרים, גם הזמן- ניתן לתכנון ולניצול באופן שיטתי ויעיל. ניהול אפקטיבי של זמן, הינו נושא מהותי- בקביעת הצלחתנו בעבודה.

נושאים עיקריים:

  • בעיות בניהול זמן – זיהוי וניתוח
  • חלוקת זמן לתכנון ולעבודה ישירה
  • מודל קביעת עדיפויות: חשוב – דחוף
  • בזבזני זמן אישיים – זיהוי ודרכי התמודדות
  • טיפול יעיל בניירת, טלפונים ופגישות
  • האצלת סמכויות, כיצד "לקנות" מזמנם של אחרים?

 

אנחנו בגישות הדרכה ויעוץ מומחים בבניית מערכי הדרכה מזה 30 שנה, מתמחים בהעברת סדנאות וקורסים לעובדים ומנהלים.

אנו נבנה עבורך ועבור עובדיך תוכנית הדרכה ייחודית המותאמת לצרכי הארגון, השמה דגש על פיתוח מיומנויות התנהגותיות נדרשות בדרך שיטת לימוד חווייתית המבוססת על "מודל המצוינות" של ד"ר צבי ברק, מנכ"ל קבוצת גישות.

צרו איתנו קשר עוד היום לקבלת התכנית המלאה ולפרטים נוספים.

קידום אתרים קידום אתרים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support